Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 1.10.2018 jsem zakoupila 2 lístky na koncert Shawna Mendese (2.4.2019, Krakow), pri objednavce byla cena za 1 ks, ktera pak byla dodatecne navyseno o DPH a poplatky, o kterych na pocatku nebyla zadna informace. Nakup probiha pod tlakem, kdy se zobrazuji informace o tom, jak listky postupne mizi a je uveden cas, do ktereho se musi koupe uzavrit. Pri placeni naskocila navysena cena a kdyz jsem se rozmyslela, ze nakup neprovedu tim, ze nezadam autorizacni kod zaslany v sms, zjistila jsem, ze kod vubec neni potreba a castka byla z uctu stazena. Az dodatecne jsem zjistila, ze listky jsou nasobne drazsi oproti puvodni cene.
Emailem mi prisel potvrzujici email, ze "jsem na ceste na Shawna Mendese". Zakoupila jsem listky na sezeni, ale chybi informace o tom, ktera rada a sedadlo, je jasny jen sektor. Dle zahranicniho prava (ve Velke Britanii) maji povinnost kupujicimu sdelit tyto informace. Vstupenky budou doruceny az tyden pred akci, takze jsem utratila nemalou castku a nemam v ruce nic.
Shawn Mendes 2.4.2019 Krakow
Vraceni kupní ceny
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.