Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#26749Předražené lístky bez informace o místu sezení, dodání vstupenek týden před akcí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2018, před 6 lety

Pavlína Demelová

Znění stížnosti

Dne 1.10.2018 jsem zakoupila 2 lístky na koncert Shawna Mendese (2.4.2019, Krakow), pri objednavce byla cena za 1 ks, ktera pak byla dodatecne navyseno o DPH a poplatky, o kterych na pocatku nebyla zadna informace. Nakup probiha pod tlakem, kdy se zobrazuji informace o tom, jak listky postupne mizi a je uveden cas, do ktereho se musi koupe uzavrit. Pri placeni naskocila navysena cena a kdyz jsem se rozmyslela, ze nakup neprovedu tim, ze nezadam autorizacni kod zaslany v sms, zjistila jsem, ze kod vubec neni potreba a castka byla z uctu stazena. Az dodatecne jsem zjistila, ze listky jsou nasobne drazsi oproti puvodni cene.
Emailem mi prisel potvrzujici email, ze "jsem na ceste na Shawna Mendese". Zakoupila jsem listky na sezeni, ale chybi informace o tom, ktera rada a sedadlo, je jasny jen sektor. Dle zahranicniho prava (ve Velke Britanii) maji povinnost kupujicimu sdelit tyto informace. Vstupenky budou doruceny az tyden pred akci, takze jsem utratila nemalou castku a nemam v ruce nic.


Produkt

Shawn Mendes 2.4.2019 Krakow


Požadované řešení

Vraceni kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2018 08:03, před 6 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 16:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.