Společnost


Together Networks Limited

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26751Poslali neplatný kod na zrušení,namísto toho mi aktivovali předplatné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2018, před 6 lety

Jan Kaniak

Znění stížnosti

Ahoj, StriderDriver.

Požádali jste o resetování svého hesla k účtu na Flirt.
Pro změnu svého hesla klikněte na následující odkaz
https://www.flirt.com/site/passwordrecovery/code/fa89c2c8ff8e4b3521fbca75022322c3/key/068eefc09c8511e8a6c5101f74370270
Nebo klikněte na tlačítko, které vás dovede na stránku změny hesla. Vezměte, prosím, na vědomí, že aktivační odkaz má platnost pouze 24 hodin.


Změnit heslo
Dobrý den toto mi poslali,pak přišlo heslo na zrušení učtu,pak při zadání tohoto hesla mi přišlo aktivování služeb.Telefonicky se mnou mluvil jen automat.


Produkt

FLIRT


Požadované řešení

POŽADUJI ZRUŠENÍ UČTU A ZASTAVENÍ PLATBY.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2018 10:04, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele, uplatní se v daném případě český právní řád.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy (support@flirt.com), popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat výpovědní email a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Dle VOP v případě zasílání emailu je třeba uvést své profilové údaje (uživatelské jméno a emailovou adresu), aby bylo možné si ověřit, že spotřebitel je skutečným majitelem účtu.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 16:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.