Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ahoj, StriderDriver.
Požádali jste o resetování svého hesla k účtu na Flirt.
Pro změnu svého hesla klikněte na následující odkaz
https://www.flirt.com/site/passwordrecovery/code/fa89c2c8ff8e4b3521fbca75022322c3/key/068eefc09c8511e8a6c5101f74370270
Nebo klikněte na tlačítko, které vás dovede na stránku změny hesla. Vezměte, prosím, na vědomí, že aktivační odkaz má platnost pouze 24 hodin.
Změnit heslo
Dobrý den toto mi poslali,pak přišlo heslo na zrušení učtu,pak při zadání tohoto hesla mi přišlo aktivování služeb.Telefonicky se mnou mluvil jen automat.
FLIRT
POŽADUJI ZRUŠENÍ UČTU A ZASTAVENÍ PLATBY.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele, uplatní se v daném případě český právní řád.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy (support@flirt.com), popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat výpovědní email a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Dle VOP v případě zasílání emailu je třeba uvést své profilové údaje (uživatelské jméno a emailovou adresu), aby bylo možné si ověřit, že spotřebitel je skutečným majitelem účtu.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.