Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
pošta 27.9.2018 převzala k přepravě balík DR8909810440L s tím,že bude doručen 1.10.2018 od13-19hod.To dodrženo nebylo a česká pošta si hraje na mrtvýho brouka tel.infolinka -nelze se dovolat ale hlavně pošta neopomene zdůraznit,že linka je placená a hovory nahrávány.Dne 3.1.2018 jsem jel při nedodání zásilky na poštu 415 kde se zásilka nenacházela také.Zasedl jsem k PC a jal se zásilku vystopovat kde vlastně skončila,rozeslal jsem emaily na
poštu,dodavatele zboží,který jako jediný se telefonicky ozval a dokonce se za českou poštu i omluvil,což se nedá říct o české poště tam jsem se nakonec dopídil,že nemají řidiče a že zásilka bude večer dopravena ne na adresu,za což má pošta tarif ale na poštu.Žádná omluva žádné avízo co se ze zásilkou děje natož kompenzace za špatné doručování.Tím,že pošta vymění několikrát ředitele to nepomůže ten ty balíky nosit nebude a zdražováním za špatné služby také nic nevyřeší.
Jak je možné,že jiní dopravci např.PPL jezdí v rozmezí 2hod a pošta 6hod
když se jim to povede.PPL si ráno v době rozvozu telefonicky ověřuje adresu
doručení popřípadě můžete změnit místo dodání.Asi nemají tolik manažerů jako pošta
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman