Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dále v příloze korespondence na e-mailu i na facebooku :
Michaela Plecháčková | Supervizor zákaznické podpory
IRSnet CZ s.r.o. | Politických vězňů 15, 110 00 Praha 1
E-mail: reklamace@ticketportal.cz | www.ticketportal.cz
Dne 28.09.2018 v 10:35 CULKA napsal(a):
Dobrý den.
Vážení, dne 6.9.2018 jsem objednal 2 ks vstupenek na akci : Australský večer Jaroslav Dušek a Ondřej Smeykal, konanou dne 18.11.2018 v Pardubicích
Objednávku jsem směroval elektronicky a rovněž uhradil platební kartou dne 6.9.2018 v částce 990,-Kč. Od Distributora jsem obdržel zpětnou reakci e-mailem s tím, že vstupenky mám vytisknout. Shodou okolnosti zkolaboval počítač, a vstupenky vytištěny nebyly. Objednávka myslím zněla na 2 místa v 6-té řadě a kraj vlevo.
Dotazem na KB Pardubice, přes kterou mým účtem platba šla, jsem obdržel identifikátor předmětné platby č.48849292733339.
Domnívám se, že platbu i email (mculka@seznam.cz )bude možno u vás dohledat a uhrazené a neobdržené vstupenky mi znovu elektronicky zaslat.
Již předem děkuji za projevenou ochotu.
Ing. Miloš Culka
Pardubice
Tel.603481355
Dobrý den.
Můžete mi prosím sdělit, jak má reklamace dopadla.
Pokud bych mohl zavolat, možná že by se vše vyřešilo rychleji.
Díky
Culka
From: Reklamační oddělení TICKETPORTAL / TICKETPORTAL Complaint Department
Sent: Monday, October 1, 2018 2:25 PM
To: 'culka 823179 seznam' <823179@seznam.cz>
Subject: RE: vstupenky
Importance: High
No potřebuji dohledat, o jakou objednávku šlo. Tedy nejlépe variabilní symbol objednávky.
S pozdravem
Jiří Rothbauer
Reklamační oddělení TICKETPORTAL / TICKETPORTAL Complaint Department
Bc. Jiří Rothbauer | Manažer reklamačního oddělení
IRSnet CZ s.r.o. | Politických vězňů 15, 110 00 Praha 1
E-mail: reklamace@ticketportal.cz | www.ticketportal.cz
From: culka 823179 seznam [mailto:823179@seznam.cz]
Sent: Monday, October 1, 2018 2:14 PM
To: reklamace@ticketportal.cz
Subject: RE: vstupenky
Dobrý den.
Jaké potvrzení o platbě chcete zaslat. Výpis z bankovního účtu ?
Culka
Tel.603481355
From: reklamace@ticketportal.cz
Sent: Monday, October 1, 2018 1:56 PM
To: '823179' <823179@seznam.cz>
Subject: RE: vstupenky
Importance: High
Dobrý den,
můžete mi, prosím, zaslat potvrzení o platbě, které Vám bylo doručeno na email.
Děkuji.
S pozdravem
Jiří Rothbauer
Reklamační oddělení TICKETPORTAL / TICKETPORTAL Complaint Department
Bc. Jiří Rothbauer | Manažer reklamačního oddělení
IRSnet CZ s.r.o. | Politických vězňů 15, 110 00 Praha 1
E-mail: reklamace@ticketportal.cz | www.ticketportal.cz
From: 823179 [mailto:823179@seznam.cz]
Sent: Friday, September 28, 2018 8:30 PM
To: reklamace@ticketportal.cz
Subject: vstupenky
Omlouvám se, ještě jednou se vracím k nestaženým vstupenkám. Mám trochu zmatek s Ticketportálem. Kdysi to byl jediný web na kterém se daly koupit všechny vstupenky. Dnes je Ticket…. víc a vlastně nevím, kolik tam mám účtů. Nicméně - vstupenky jsem uhradil ze svého účtu na jméno Miloš Culka, Křičkova 416 Pardubice. A protože je opravdu nemohu dohledat, byl bych rád, abychom to společně vyřešili zasláním nového odkazu pro vytištění. Představení je vyprodané a není nebezpečí, že bychom tam byli navíc.
Diky za ochotu.
Zdraví
Culka
PS - zasílám z druhého emailového účtu a disponuji ještě s účtem : ded603@gmail.com . Opravdu nevím, jak jsem se na Ticketportálu přihlašoval.
Nakonec na facebooku jste mi sdělili, že vstupenky byly zaslány na e-mail:
kopecka.h@centrum.cz
Moje přítelkynbě paní Hana Kopecká omylem předmětný e-mail odmazala.
Je škoda, že obě prezentovaná telefonní čísla na vaše zakázkové oddělení nikdo nezvedá.Uvítal bych telefonický kontakt pro bližší vysvětlení celé kauzy.
Díky za zprávu .
zaslání uhrazených vstupenek
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.