Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2676Vyřízena reklamace od o2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2014, před 11 lety

Robert Zeman

Znění stížnosti

Dobrý den, mam problém ohledně reklamace smluvní pokuty, dne 8.3.2014 jsem podal na prodejně o2 odvolaní o výši smluvní pokutě a zadal jsem o upravení podle novely §63 zákona o elektronických komunikacích. Smlouva byla ukončena k prosinci 2013.

Odpověď od o2 byla:
Zákon stanovil operátorům uvést smlouvy (tedy jak stávající tak nové) do souladu s novelou do 6 měsíců ode dne účinnosti. Účinnosti nabyl zákon 8.8.2013 a od teto doby začala běžet lhůta pro uvedení smluv (§63 zákona č. 127/2005 sb.) do souladu. Tato lhůta byla poskytnuta samotným zákonodárcem z důvodu nutnosti úpravy systémů, které nelze provést ze dne na den. Novela nerozlišuje mezi novými a stávajícími smlouvami a pro oba případy stanoví lhůtu stejnou.

Tak že mam na vás prosbu pokud tu píšete, že podle novele zákona §63 mi muže operátor dat pokutu jen do výše 1/5 nevyčerpaných měsíců při uzavření smlouvy na 24 měsíců a byla ukončená v prosinci 2013, tak co mam podle vás teď dělat? Zas se odvolat nebo vyhledat právníka?


Produkt

o2 Free mobil ,o2 značka 137952904103


Požadované řešení

nechám jsi poradit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2014 16:16, před 11 lety

V tomto případě by rozhodoval o výši pokuty Český telekomunikační úřad, který sám vydal tiskovou zprávu, ve které uvádí, že od 8.8.2013 nesmí operátor účtovat pokutu vyšší nej jedna pětina dosud nevyužitých paušálů. Viz http://www.ctu.cz/aktuality/tiskove-zpravy.html?action=detail&ArticleId=11309.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 13:23, před 10 lety

Společnost O2 Czech Republic a.s. byla o této stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.