Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26762Stížnost na vlakvedoucí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2018, před 6 lety

Jana Leah Ackermann

Znění stížnosti

Dobrý den,
po úvaze jsem se rozhodla podat stížnost na Vaši zaměstnankyni.
Dne 24.8. jsem cestovala z Brna v 11:53 osobním vlakem se svou rok a půl starou dcerou. Po celou dobu jsem jí měla pod dohledem, přičemž ani neběhala po vagoně, ani v botech nešlapala na sedačky. Ve chvíli, kdy pouze stála mezi sedačkami a nahlížela do uličky- s mou rukou za zády- vešla do vozu vlakvedoucí a neuvěřitelným způsobem mě slovně napadla. Křičela, byla hrubá, obvinila mě z nezodpovědného chování a nedostatečného dozoru nad mým dítětem. Vůbec jsem nestihla reagovat, poté co ze mě udělala nezodpovědnou osobu před řadou spolucestujících a mou vlastní dcerou, praštila dveřmi a odešla. Zážitek to byl mimořádně nepříjemný, kdybych měla možnost se bránit, jistě bych tak učinila. Takhle mi nezbývá, než zvolit tuto cestu. Nechci se při každé jízdě vlakem obávat, že budu zostuzena nějakým hrubiánem.
Žádám proto o vyjádření, jak byla tato má stížnost řešena.
S pozdravem,
Jana Leah Ackermann


Požadované řešení

Finanční postižení a napomenutí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2018 13:06, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 22:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.