Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak je možné, že jsme si připlatili 100,- Kč za to, aby námi objednané zboží bylo u nás 2.10. I před potvrzovací emaily od mall.cz k nám zboží bylo dodáno 3.10. Je mi jasné, že kurýr společnosti IN TIME, který nám zboží doručil, za tuto chybu nemůže. Těchto 100,- Kč jsme mu zaplatili s tím, že podáme stížnost přímo na mall.cz. Ráda bych věděla, proč slibujete termín dodání, za který si má zákazník zaplatit a pak jej nedodržíte. Rádi bychom také dostali peníze zaplacené za dodání, které se nekonalo zpět.
Děkuji a přeji pěkný den Eva Ludvíková
Indukční deska AMICA, číslo zásilky 2V00554177
Vrácení peněz, zaplacených za termín dodání.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí prodávající spotřebitelce peněžní prostředky za tuto službu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Ludvíková,
velice mne mrzí, pokud došlo k prodlení při doručování Vaší objednávky.
V případě, že toto pochybení vzniklo na naší straně, či na straně dopravce, samozřejmě Vám náleží vrácení uhrazeného poplatku, za nedodrženou dopravu.
Požádali bychom Vás o doplnění čísla Vaší objednávky, abychom mohli danou situaci prověřit a budeme Vás informovat ohledně dalšího postupu pro vrácení platby.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Dobrý den,
děkuji za vyjádření. Zákaznický servis mall.cz mi potvrdil mou objednávku tímto textem:
Vážený zákazníku,
zásilku 1130872394 se zbožím z Vaší objednávky číslo 104113670 jsme právě připravili k odeslání.
Datum doručení: 02.10.2018.
Objednávka byla dále převzata společnosti INTIME pod číslem 2V900554177, referenční číslo 1130872394. Již v emailu,který přišel 2.10. od přepravní společnosti INTIME, tedy v den, na který jsme měli zásilku objednanou a zaplacený den doručení, psala společnost, že balík doručí až následující den. Nicméně jsme se rozhodli termín doručení zaplatit i přes nedodržení, abychom nedělali problémy lidem, kteří s tímto nemají nic společného. Děkuji za komunikaci a doufám, že se tato situace vyřeší.
Přeji pěkný den Eva Ludvíková
Vážená paní Ludvíková,
děkuji Vám za doplnění údajů.
Bohužel v rámci Vaší objednávky vzniklo prodlení a zboží Vám bylo doručeno až následující den po avizovaném termínu.
Nyní Vám bude odeslán email se žádostí o číslo bankovního účtu, abychom Vám mohli zajistit vrácení poplatku za expresní dopravu. Poprosila bych Vás tedy o zpětnou odpověď a tato stížnost mohla být uzavřena.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Peníze nám byly vráceny.