Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#26764Nedodržený zaplacený termín dodání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2018, před 6 lety

Eva Ludvíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak je možné, že jsme si připlatili 100,- Kč za to, aby námi objednané zboží bylo u nás 2.10. I před potvrzovací emaily od mall.cz k nám zboží bylo dodáno 3.10. Je mi jasné, že kurýr společnosti IN TIME, který nám zboží doručil, za tuto chybu nemůže. Těchto 100,- Kč jsme mu zaplatili s tím, že podáme stížnost přímo na mall.cz. Ráda bych věděla, proč slibujete termín dodání, za který si má zákazník zaplatit a pak jej nedodržíte. Rádi bychom také dostali peníze zaplacené za dodání, které se nekonalo zpět.
Děkuji a přeji pěkný den Eva Ludvíková


Produkt

Indukční deska AMICA, číslo zásilky 2V00554177


Požadované řešení

Vrácení peněz, zaplacených za termín dodání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 19:47, před 6 lety

Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí prodávající spotřebitelce peněžní prostředky za tuto službu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2018 08:41, před 6 lety

Vážená paní Ludvíková,

velice mne mrzí, pokud došlo k prodlení při doručování Vaší objednávky.

V případě, že toto pochybení vzniklo na naší straně, či na straně dopravce, samozřejmě Vám náleží vrácení uhrazeného poplatku, za nedodrženou dopravu.
Požádali bychom Vás o doplnění čísla Vaší objednávky, abychom mohli danou situaci prověřit a budeme Vás informovat ohledně dalšího postupu pro vrácení platby.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2018 18:41, před 6 lety


Eva Ludvíková

Dobrý den,
děkuji za vyjádření. Zákaznický servis mall.cz mi potvrdil mou objednávku tímto textem:
Vážený zákazníku,

zásilku 1130872394 se zbožím z Vaší objednávky číslo 104113670 jsme právě připravili k odeslání.

Datum doručení: 02.10.2018.
Objednávka byla dále převzata společnosti INTIME pod číslem 2V900554177, referenční číslo 1130872394. Již v emailu,který přišel 2.10. od přepravní společnosti INTIME, tedy v den, na který jsme měli zásilku objednanou a zaplacený den doručení, psala společnost, že balík doručí až následující den. Nicméně jsme se rozhodli termín doručení zaplatit i přes nedodržení, abychom nedělali problémy lidem, kteří s tímto nemají nic společného. Děkuji za komunikaci a doufám, že se tato situace vyřeší.

Přeji pěkný den Eva Ludvíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.11.2018 13:48, před 6 lety

Vážená paní Ludvíková,

děkuji Vám za doplnění údajů.

Bohužel v rámci Vaší objednávky vzniklo prodlení a zboží Vám bylo doručeno až následující den po avizovaném termínu.
Nyní Vám bude odeslán email se žádostí o číslo bankovního účtu, abychom Vám mohli zajistit vrácení poplatku za expresní dopravu. Poprosila bych Vás tedy o zpětnou odpověď a tato stížnost mohla být uzavřena.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.11.2018 13:20, před 6 lety


Eva Ludvíková

Hodnocení:

Komentář: Peníze nám byly vráceny.