Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#26765Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2018, před 6 lety

Eva Balášová

Znění stížnosti

Dne 4.9. jsem objednala na internetových stránkách Allhere chytré hodinky Smart Watch KW88 v bílé barvě za 3.689,-Kč plus poštovné, hodinky mi dorazily od firmy Fidemia Group 7.9.2018, ovšem v barvě černé. Při kontrole na stránkách obchodu jsem zjistila, že bílé nejsou ani skladem, ačkoliv mi tuto skutečnost předtím systém nehlásil, poslala jsem tedy v pondělí 10.9. hodinky zpět, společně s odstoupením od smlouvy. Společnost Fidemia Group si hodinky převzala dne 11.9. Na můj dotaz, kdy mi budou peníze vráceny jsem neobdržela žádnou odpověď. Do dneška jsem peníze neobdržela a nemám ani informaci, kdy mi budou navráceny. Jednání této spoleřnosti považuji za neetické a velmi nekorektní, rozhodně nedoporučuji!


Produkt

Chytré hodnky KW88 (1503) barva bílá


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 23:44, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 16:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.