Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Od začátku týdne čekám kdy mi dorazí zaplacená zásilka nebo najdu lístek ve schránce, že mám zásilku uloženou na poště. Bohužel dnes jsem dorazila domů a pošta zásilku doručila. Zásilku přebral můj rok a půl starý bernardýn.
Doručovatel neřešil hodnotu, možné poškození, vliv počasí a zásilku jednoduše hodil přez plot. Mám štěstí, že si Amálka nechtěla hrát a balík rozbalit. Zásilce se nic nestalo, ale mohu říct, že mě toto doručení značně popudilo. Případná fotodokumentace je možná. Vaše služby raději nevyužívat.
S pozdravem Peštová
Obraz poslán soukromou odobou z Příbrami 261 02 do Nemumětely 267 24. Číslo čárového kódu O 012669033 1X
Pozaduji, aby doručovatele byli poučení o tom jak vykonávat své povolání.
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána v souladu se smlouvou, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.