Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26778Neuznání kupónu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2018, před 6 lety

Jiří Růžička

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes mi nebyl v plzeňské pobočce Tesco uznán kupon na slevu 30Kč za nákup mléčných výrobků nad 150Kč. Na pobočce mi nebyli schopni říct, proč nejde kupon uznat. Možná to bylo kvůli tomu, že jsem kupoval mléko Meggle bez laktózy. Nicméně je to pořád mléčný výrobek, i když upraven jiným způsobem. Hranici 150Kč jsem překročil.
Děkuji.

S pozdravem
Jiří Růžička


Produkt

Meggle mléko 1,5%, Lactose free. Kupon na slevu 30Kč na nákup mléčných výrobků nad 150Kč


Požadované řešení

Rád bych uvítal nějakou kompenzaci a vysvětlení, proč i toto mléko nemáte uvedeno jako mléčný výrobek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2018 10:11, před 6 lety

Jelikož se v případě uvedených poukázek nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně.

Od 1. ledna 2017 vstoupila v účinnost vyhláška č. 397/2016 Sb., která nově upravuje celou oblast mléčných výrobků. Podle této vyhlášky označením „mléčný“ lze označit mléčný výrobek, v němž mléko nebo mléčný výrobek tvoří nejméně 50 % hmotnostních tohoto výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 22:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.