Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý večer,
Již mnohokrát jsem měla chuť napsat stížnost, ale vždy jsem to nakonec nechala být. Dnes ovšem "dokápla poslední kapka".
Stížnost se týká Penny marketu v Újezdě nad Lesy (Blatov), Praha 9
Týká se hlavně zaměstnanců této pobočky. Nehážu do jednoho pytle, jsou i světlé výjimky, ale dnešní zážitek velmi odráží celého ducha této pobočky. Pro upřesnění - 3.10.2018 v cca 16.25 hod.
Stála jsem frontu u kasy a paní, která byla zrovna na řadě se velmi slušně otázala pokladní proč její balení hrušek účtuje za 24 kč, když v regále byla uvedená cena 19,90 kč. Pokladní ji dost znechuceně řekla, že to ona neví, v zelenině dnes nebyla a kód jasně říká 24 kč, tak to prostě tolik stojí. Když tuto hloupost zopakovala alespoň 4x a paní zákaznici to samozřejmě jako vysvětlení nestačilo, zavolala si posilu....asi vedoucího směny. Až do této chvíle mě celá událost nechávala chladnou, ovšem co se dělo dál je vrchol neslušného chování, neprofesionality a totální hlouposti vašich zaměstnanců!! Přišel povolaný zaměstnanec (vedoucí??)? Krom toho, že byl absolutně neupravený (mírně řečeno), tak rovnou začal nadávat paní, že vyšiluje kvůli 4 Kč!! Držel v ruce cenovku z regálu, kde bylo jasně vidět, že zákaznice měla pravdu. Místo omlouváme se, je nám to líto, vyjel po zákaznici, objednal si balíček cigaret a ještě u kasy si cigaretu dal do pusy a následně rovnou kráčel ven si jí zapálit. Takže lekce z dnešního dne - nechat se okrádat Penny marketem nebo ne? Nechat si nadávat zaměstnanci Penny marketu či ne? V Penny marketu v Újezdě nad Lesy se děje něco velmi špatného a rozhodně zde platí to, že "ryba smrdí od hlavy"!
Již dlouhou dobu mě udivuje, že si zaměstnanci pokuřují přímo před hlavnim vchodem do obchodu a vedení obchodu (společnosti) to tak nechá být. Všude se povalují nedopalky cigaret, které nikdo neuklízí. Někteří zaměstnanci vypadají, že jdou do práce rovnou z noční pařby či z noclehárny u popelnic a ve frontě na kase se dozvím hodně o soukromí a spokojenosti zaměstnanců. Připomínám, že se jedná o obchod s potravinami, často nebalenými a jen pohled na hlouček kouřícich, zmuchlaných zaměstnanců mi zvedá žaludek.
Pobočka urgentně potřebuje skutečného vedoucího. Chápu, že je těžké najít a udržet si dobré zaměstnance, ale tady by to pro vás měla být priorita.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.