Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2678Doručování pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2014, před 11 lety

Kamila Vidličková

Znění stížnosti

Dobrý den chtěla bych podat stížnost na naší poštu která je Ostrava-Dubina.Několikrát jsem měla ve schránce oznámenku o doručení dopisu nebo balíku a přitom jsem doma!Řešila jsem to i s vedoucí na poště ale marně je vše stejné.Dnes 21.3.2014 mi měla doručovatelka doručit důchod.Vždy jsem doma beru jej přes rok ani jednou nebyl problém s doručením.Ale dnes nepřišla.Volala jsem na poštu a tam mi řekli že zvonila 3 a nebyla jsem doma.Což není pravdou když jsem věděla že mi dnes důchod donese.Vymlouvala se doručovatelka na to že v době kdy udajně na mě zvonila houkali hasiči a asi jsem se dívala z okna a neslyšela jí zvonit.Což není pravda.Prej si mám udělat učet nebo chodit pro důchod na poštu!Neskutečné!Ochota doručovatelů balíku.Když mají balík zazvoní a když se jim řekne at jdou na horu kde jezdí výtah jsou sprostí a neochotní,to jsem také řešila s vedoucí pošty marně!Je to hrozné chování!Nemohu moc chodit sem po operaci kolena a chodit na poštu je pro mě problém!Sem doma celé dny a výmluvy že zvoní jsou lživé.Zvonky fungují a schránka i zvonky jsou označené!Co mám dělat?Děkuji za odpověd


Požadované řešení

Zlepšení a vyřešení problému které nemám s touto poštou jen já!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2014 15:05, před 11 lety

V těchto případech, kdy doručovatelka nezazvoní a pouze vhodí lístek s oznámením o uložení zásilky je problematické prokázat, že skutečně neplnila a nepokusila se dozvonit.
Obecně má povinnost poskytnout službu dle sjednaných podmínek. Pokud se tak neděje, má zákazník právo na slevu, případně na náhradu škody, která byla porušením povinnosti způsobena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 13:46, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 13:47, před 11 lety


Kamila Vidličková

Hodnocení: