Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, jako spousta jiných po zaplacení měsíčního členství do 150,-Kč, be2 jak má velice mazane napsané obchodní podmínky, které si málokdo poctivě přečte a uvědomí, co může nastat, automaticky prodloužila členství o další 3 měsíce za částku 2.247,-.Jelikož se jim to však nepodařilo srazit z mého účtu, neb nemam k tomuto povolení, vyhrožují mi upomínka mi a vymáhání externí společnosti.Požadují po mě navíc ještě 280,- kč za manipulační poplatek. Reklamovala jsem, že jsem nebyla se znamená s cenou členství za prodloužení, ohaneji se zasláním emailu při registraci, tento jsem žádný neobdržela a navíc jsem s nimi již dříve řešila problém, proč se nemohu dostat na svůj profil a žádala je o pomoc, ale z jejich strany žádná zpětná zpráva, že potřebují zaplatit a proto se do profilu nemohu dostat. Je to společnost nekalých a nemorálních praktik k podání soudní žaloby. Co s tímto mohu dělat? Peníze jim nemam za co platit, po měsíci kdy vyprselo členství mě odstrihli a znemoznili přístup na můj profil, kdy jsem měla červeným písmem hlášení chybnosti kombinace hesla. Děkuji Vám za pomoc Navrátilová
Nebudu platit údajně dlužnou částku
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám.
Dobrý den, zákaznické centrum na výše uvedené emailové adrese jsem kontaktovala již v září, nikdo neodpověděl.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vzhledem na to, že nám chybí reference na Váš profil (registrovaná e-mailová adresa) nemůžeme na obsah Vaší zprávy reagovat.
Váš profil můžeme identifikovat třemi způsoby:
1. Na základě registrované e-mailové adresy.
2. Na základě reference z upomínky, která Vám byla zaslaná. Jde o delší řetězec čísel a písmen s pomlčkama.
Požádejte prosím dTest o možnost doplnění těchto údajů jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘.
3. Jestli nemáte k dispozici registrovanou adresu, bude potřeba na adresu našeho Zákaznického centra poskytnout potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná.
V tomto případě kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám.
Dobrý den, opakuji Vám, že z adresy zakaznickyservis@be2.cz mi nikdo v září neodpověděl. Nemám k Vasi společnosti žádnou důvěru,obchodujte za úmyslem nachytat zákazníka a jednoduše ho nevědomky obrat o peníze. Zneuzivate single lidi, kteri nechtějí být sami, mnohdy jsou to matky samozivitelky, které bojují o egzistenci každý den, za 147,- kč si Vaši službu mohou dovolit, po té vy je o berete o 2.247,- Kč. Profily na kterých vy obchodujete jsou smyšlené, záleží na kreativitě jedince, který si bohužel u Vás cokoliv zaregistruje. Žádné konkrétnejsi informace Vám zasílat nebudu, platbu za službu kterou jste ne poskytli jsem Vám neuhradila.Podle toho co je o Vás napsáno od tisíce "Vašich zákazníků , bylo natočeno v CT1, jste společnost podvodníků, kteří vydělávají na neštěstí jinych. Obratila jsem se o pravní pomoc a konzulatci na Evropského spotřebitele, jakmile dostanu informace, podle toho se zařídím dále.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Ješte stále nám chybí reference na Váš profil (registrovaná e-mailová adresa), o kterou Vás tedy opětovně žádáme.
Bez identifikace Vašeho profilu žel nemůžeme nijak reagovat na Vaše zprávy.
Váš profil můžeme identifikovat třemi způsoby:
1. Na základě registrované e-mailové adresy.
2. Na základě reference z upomínky, která Vám byla zaslaná. Jde o delší řetězec čísel a písmen s pomlčkama.
Požádejte prosím dTest o možnost doplnění těchto údajů jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘.
3. Jestli nemáte k dispozici registrovanou adresu, bude potřeba na adresu našeho Zákaznického centra poskytnout potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná.
V tomto případě kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám.
Hodnocení: