Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26782Zrušení prémiového členství a smazání profilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2018, před 6 lety

Markéta Čonková

Znění stížnosti

Dobrý den, zaregistrovala jsem se 18.7.2018. Zaplatila jsem po necelých 3 měsících( 2.10.2018) 6 měsíční poplatek u této seznamky který měl činit necelých 200 kč,-. Bylo mi strženo z účtu 3336,- Kč. Bohužel společnost podává mylné informace o transakcích za využití služeb.Ještě téže ho dne jsem s okamžitou rychlostí psala email na společnost. Moje chyba byla, že jsem si nepřečetla podmínky, ale chtěla bych smazat tento profil a ukončit prémiové členství ale i navrátit zbylé finance. Podle mě je to lákání lidí z peněz.Prosím o radu jak vyřešit tento problém popř. co vše musí obsahovat výpovědní dopis.

Děkuji Čonková


Produkt

Zrušení platby,prémiového členství a profilu


Požadované řešení

Zrušení platby,ukončit prémiové členství, smazat profil a potvrzení o tom, že společnost be2 nebude požadovat další platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 08:58, před 6 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2018 10:09, před 6 lety

ID: 176205687


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic Singles.

Vaše odstoupení od smouvy bylo přijato a potvrzeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.10.2018 10:42, před 6 lety


Markéta Čonková

Vážený člene be2,

děkujeme Vám za Vaši zprávu.

Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 3 pracovních dnů.

S přátelským pozdravem

Váš zákaznický servis


be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau



Ještě jednou dobrý den, tohle je poslední email který jsem dostala. Vůbec netuším kde je potvrzení a odstoupení od smlouvy? Na mém účtu je platba pořád k nenalezení. Děkuji za odpověď

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2018 11:14, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2018 12:45, před 6 lety

ID: 176205687


Dobrý den.

Posíláme Vám tedy tuto informaci ještě jednou.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 3336 Kč ke dni 05/10/2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Váš profil byl již Vámi deaktivovaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.10.2018 13:08, před 6 lety


Markéta Čonková

Dobrý den, velice se omlouvám ale myslím si , že poplatek 3336,- kč byl dne 5.10.2018 z mého účtu stržen. Pokuď se nemýlím tak odstoupení od smlouvy a další podklady jsem vám odeslala do 2 dnů. Což velice dobře chápu, že by mi to mělo být vrácené. Zaplatila jsem poměrně nevyhovující čásku která se ani neshodovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 10:08, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2018 15:30, před 6 lety

ID: 176205687


Dobrý den.

Posíláme Vám tedy tuto informaci ještě jednou.

Dne 03/10/2018 jste si zakoupila 6 měsíční členství za 3336 Kč a dne 05/10/2018 byl na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvyl členský poplatek v celkové výši 3336 Kč refundovaný na Váš účet.

Nerozumíme žel Vašemu dotazu/ nejasnosti.

Váš profil byl již Vámi deaktivovaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.10.2018 18:26, před 6 lety


Markéta Čonková

Hodnocení: