Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26785Nedovolaní se

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 minut 17 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2018, před 6 lety

Daniel Bureš

Znění stížnosti

Je hodinu po otevírací době a nedá se dovolat. Navíc je mi odmítnut hovor. Opravdu tato pobočka za poslední 4 roky dělá jméno celé České poště. Nedoručování zásilek, záměny obsílek a dohledat balík kolikrát ani nejde. Nevidím plus v nabízených službách spíše mínus. Soustředil bych se na méně věcí, které by ale fungovali aspon z 90 procent.


Produkt

PSČ 517 61


Požadované řešení

Začít se tím konečně zabývat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 09:19, před 6 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.