Společnost


The New Toy Paperprint Ltd

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26786Nedodané předem zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2018, před 6 lety

Radek Juřica

Znění stížnosti

Dobrý den,
před týdnem (27.9.2018) jsme objednali jedlý papír a dodnes není na České poště žádná evidence, že by vůbec někdo na dodací adresu předal nějakou zásilku. Přitom se balíček měl poslat z Prahy do Liberce, takže doba doručení nemohla být delší než 1 pracovní den.
Při konfrontaci "e-shopu" se vymlouvali, že objednávky zasílají jako běžný dopis a tedy, že není jakkoliv možné sledovat zásilku, což je zcela určitě v rozporu se zákony ČR (jak mohu vědět, že to skutečně poslali a ne že jen shrábli peníze a nic neposlali).
Další věc je, že na webových stránkách zravypapir.cz není nikde uvedeno obchodní a reklamační podmínky (což je povinnost při provozování e-shopu na území ČR).
Další zábavná věc je to, že nikde na webu nenajdete IČ/DIČ, ale pouze název a registrační číslo firmy v Anglii, ALE i tak bylo provozování této firmy ukončeno k 27.11.2017 a tedy podnikají nelegálně (https://beta.companieshouse.gov.uk/company/10248213). Dále firma byla založena na nějakou paní z Itálie (alias bílýho koně), která je již po smrti.
Skutečným provozovatelem je Kateřina Moravcová, která je fyzicky v Praze a odtud v minulosti odesílala zásilky.
Jedná se tedy o ukázkový případ fraudu a okrádání zákazníků.


Produkt

Jedlý papír s potiskem Simpsonovi, objednávka č.370223


Požadované řešení

Vrácení celé uhrazené částky na účet 1020887096/3030 a upřímná omluva za obrovské komplikace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2018 09:33, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 14:00, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.