Společnost


Grand Class s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2679Podvod na zákazníky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2014, před 11 lety

Jana Sikorová

Znění stížnosti

U společnosti jsme nakoupili, zaplatili, od včerejšího dne společnost zmizela, zboží ani peníze nikde. Na stránkách http://rejstrik-firem.kurzy.cz/28743393/grand-class-sro/nazory-diskuze-forum/ se začíná rozšiřovat řada stejně podvedených osob.


Produkt

7332543176519 Zanussi ZOB32702XD , 383894281677 Gorenje IT612AX celková cena spotřebičů 13562


Požadované řešení

Požaduji okamžité vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2014 12:29, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme podat trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.
V rámci soudkromoprávního řešení, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1977 občanského zákoníku. V případě, že by společnost peníze nevrátila, může se spotřebitel domáhat vrácení peněz formou návrhu na vydání platebního rozkazu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 17:08, před 10 lety

Společnost Grand Class s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.