Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
30.8.2016 jsem v prodejně Electroworld Zlín zakoupila mobilní telefon HUAWEI Y5 II Dual SIM zlatý. 24.3.2018 jsem uplatnila první reklamaci, telefon se neustále sekal takovým způsobem, že jsem musela několikrát za den vytahnout baterii, aby se vůbec dal používat. Navíc mi hlásil plnou paměť, i když jsem měla v telefonu SD kartu jako výchozí úložiště. Počet nainstalovaných aplikací jsem snížila na minimum a problém trval. Telefon jsem předala na reklamaci v továrním nastavení. Reklamace mi byla uznána a v servise vyměnili systémovou desku. 1.7.2018 jsem uplatnila druhou reklamaci pro stejné závady, opět se telefon sekal a hlásil plnou paměť. Opět jsem předávala telefon na reklamaci v továrním nastavení. Reklace opět uznána a opět vyměněna systémová deska.
3.8.2018 uplatněna třetí reklamace, telefon jsem tentokrát nedala do továrního nastavení, aby bylo vidět, že v telefonu jsou opravdu jen aplikace pro běžné užívání, žádné hry ani zbytečnosti. Reklamace neuznána, že se vady neprojevily a telefon byl nastaven do továrního nastavení.
21.9.2018 uplatněna čtvrtá reklamace (záruka sice skončila 30.8.2018, ale byla prodloužena o dvě předešlé uznané reklamace). Tentokrát už jsem se s telefonem opravdu memohla domluvit, sekal se čím dál víc a paměť opět plná. Reklamace neuznána. Do protokolu jen uvedeno, že prodejce nemá odpovědnost za instalaci nesprávně funkčních aplikací třetích stran, které mohou výrazně ovlivnit funkce a vlastnosti pristroje. Telefonu obnoveno tovární nastavení. Telefon jsem si dnes šla vyzvednout a byl prasklý zadní kryt u vypínacího tlačítka. V protokole ze servisu uvedeno prasklý zadní kryt ve stavu přístroje, ale když jsem 21.9.2018 telefon předávala na reklamaci, tak byl kryt v pořádku, ani v prptokole o předání to uvedeno nebylo, takze mi jej opět vzali na reklamaci, ale jen krytu. To, že mi vrátí telefon, se kterým se nedá pracovat, na to už si mám zaplatit soudního znalce. Kdyby mi neuznali ani jednu reklamaci, neřešila bych to, ale dvě reklamace projdou a když chci odstoupit od kupní smlouvy, tak se najednou vady neprojevi? Už nikdy víc Electroworld.
Děkuji za odpověď a snad se konečně dočkám kladného vyřízení
Mobilní telefon HUAWEI Y5 II Dual SIM zlatý, výrobní číslo 862817039829043, model Y5II DUALGO, SKU 6901443121267, cena 3189,-
Žádám odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz
|
Tweet |
Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.