Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26798Neoprávněně naúčtovaný poplatek který bych měl uhradit nejpozději do 17-ti dnů od odeslání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2018, před 6 lety

Antonín Heřman

Znění stížnosti

Dnes, tedy 04.10.2018 mi přišel od firmy Intrum Czech, s.r.o., dopis s hlavičkou´: První úpomínkový dopis, ref. č. :2305065920 na mou adresu s tímto zněním:

Vážený pane.

Oznamujeme Vám jménem našeho klienta

BE2 GmbH

že jsme byli pověřeni inkasem Vašeho dluhu, který je tvořen následujícím:

Základ pohledávky : 87,58 EUR
Úrok z prodlení : 3.83 EUR
Paušální náhrada nákladu : 0,00 CZK
-----------------------------------
Celkem : 91,41 EUR
Chci uvést za svou osobu Antonín Heřman, že jsem si nikdy neobjednával žádné služby a podob. u výše uvedené firmy BE2 GmbH a tudíž ani této společnosti nic nedlužím.


Produkt

Nevím o žádné službě, nebo produktu, nikdyjsem je neobjednával !.


Požadované řešení

Chtěl bych aby mne nechala na pokoji firma INTRUM Czech s.r.o., a uznala tuto pohledávku jako nesmyslnou, vymyšlenou, a to obzvláště, že jsem důchodce (s malým důchodem )a bez majetku. Beru to jako prvotřídní hyjenismus.
Nejsem ochoten platit za nic. Tak hloupý nejsem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2018 08:15, před 6 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky požaduje oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2018 11:52, před 6 lety

ID: 171371919


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic Singles, kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 08/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil (v příloze) a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.

Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.10.2018 13:37, před 6 lety


Antonín Heřman

Vážená d Test,

opět vám musím napsat to, že jsem se žádnou společnosti be2 neuzavíral žádnou dohodu či smlouvu. Když jsem zjistil, v počátku roku 2018 že mi výše uvedená společnost sama srazila z mého účtu více jak 2.000 Kč, šel jsem to řešit na banku Česká spořitelna, a ta mi plně uznala mou reklamaci, a sama mi do pár dnů vrátila sraženou částku zpět,( která mi podvodným způsobem odčerpala společnost be2 ).
Tím jsem si myslel, že tato záležitost je plně vyřešená, protože tak to doopravdy bylo. Ale jak jsem vám již psal v minulých dnech mi přišel dopis (normální poštou do schránky), od firmy Intrum Czech, s.r.o., která na mne neoprávněně vymáhá částku , celkem 91,94 EUR. Podle mne to jsou podvodné společnosti, které si vybírají náhodně lidi, kteří občas nakupují přes internet, tak třeba jako já , (spotřební zboží), a tím se i objeví i mé všechny iniciály, včetně mého účtu s kterého jsem platíl. Pak už je to jen o "šikovných hekrech" , pro které není problém udělat cokoliv, tedy zaplatit nějakou službu, za mne, abych vůbec věděl o tom sám, ... !.
Závěrem chci napsat, , že firma be2 vám lživě odpovídá, že jsem to byl sám, který službu objednal. Kde mají důkazy o tom, že jsem to byl já. Opět opakuji, nic jsem neobjednával, o nic v oblasti jejich aktivit nežádal, a to je opravdu pravda.
Žádám vás tedy (d Test), moc o maximální možnou pomoc při vyřešení mého problému, které mi způsobily (podvodné) dvě výše uvedené firmy.
Za vaší odpověď, a profesionální řešení této záležitosti dopředu moc děkuji.
S pozdravem, Antonín Heřman
Ve Frýdku-Místku, 08.10.2018

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 10:06, před 6 lety

Znovu opakujeme, že jestliže společnost tvrdí, že má vůči spotřebiteli nárok na úhradu poplatku, musí prokázat, na základě jakého právního jednání spotřebitele se tak stalo. Společnost ve svém předchozím vyjádření nedoložila nic, co by její tvrzení podložilo.

Spotřebiteli doporučujeme obrátit se s žádostí o doložení důvodu a podkladů k vymáhané dlužné částce také na vymáhací společnost s tím, že částku v žádném případě neuznává.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 22:58, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.