Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěli jsme si objednat zboží, které má obchodník avízované "skladem", ale nebylo, dokonce bylo psáno, že je "k dodání do druhého dne". Ale ani za 14 dní jej nebyl schopen dodat a informace "dodání do 2.dne" tam byla stále.
Když jsem začal mít pochybnosti, podíval jsem se na provozovatele e-shopu a už delší dobu má pozastavený živnosťák, ale přitom stále aktivně funguje, navíc v kontaktech má zaprvé provozovatel e-shopu a pak nějakou firmu, která zboží expeduje.
Pochybnosti dále stoupaly, když jsem zjistil, že u modelů, u kterých píše 2013, tak se jedná o staré zboží z roku 2009-2011, to jsem zjistil, až když jsem chtěl tu stejnou sedačku koupit u kamenného obchodníka a ten mi sdělil, že tohle zboží už dávno není na trhu.
http://www.hracky-kocarky.cz/autosedacky-romer.html, http://www.hracky-kocarky.cz/autosedacky-storchenmuhle.html
- pravdivě uvést stavy, co je skladem
- smazat zboží, které již neexistuje - považuji za neseriózní lákat takhle lidi
- urovnat, kdo tedy provozuje e-shop, kdo fakturuje apod
|
Tweet |
V případě, že by prodejce přisliboval zboží, u kterého není shopen doložit, že jej může dodat, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) k zákonu o ochraně spotřebitele. V takovém případě by byl kupující oprávněn podat České obchodní inspekci podnět. Pokud ale došlo k neočekávaným okolnostem, kvůli kterým nebylo zboží včas dodáno a z tohoto důvodu byly i vráceny finanční částky, nevznikl zde spor, který by byl řešitelný prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.
Společnost SHOPWORLD.CZ, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.