Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
kvuli 4nezaplacenym zaloham za elek.1680,za plyn 440kc, mi odmontovali elektromer,3tydny jsem bez elektriny,a to ke me chodi vnoucata,v soucastnosti jsem bez prace,bez prijmu,mam existencni problemy,spolecnost jsem tedy zadala o strpeni,buhuzel mi nevyhoveli,vypovedeli mi smlouvu,a maji tu drzost si uctovat poplatky za odpojeni a znovu pripojeni elektromeru.Nikde jinde poplatka nejsou,tato spolecnost,neni dobra,smlouvu se mnou podepsali doma,jejich pracovnik se mi vnutil do bytu i s blbyma zarovkama,mela jsem s nim vyrazit dvere,hodlam podat stiznost i na ceskou energetickou inspekci,
chci pravdivou fakturu,a ne poplatka,ktere jsou vic nez podezrele
|
Tweet |
Dle Všeobecných obchodních podmínek společnosti je dodavatel oprávněn odstoupit od Smlouvy – ukončit dodávku v případě podstatného porušení smluvních povinností ze strany Zákazníka. Za podstatné porušení smluvních povinností ze strany Zákazníka se považuje zejména: a) opakované neplnění smluvených platebních povinností ze strany Zákazníka (tj. jakákoliv úhrada záloh, faktur za sdružené služby dodávky Komodit/y. Pro případ prodlení s úhradou kteréhokoliv splatného dluhu nebo jeho části podle Smlouvy, je povinný Účastník (dlužník) povinen zaplatit oprávněnému Účastníkovi Smlouvy (věřiteli) smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky, a to za každý den prodlení až do zaplacení. Toto ustanovení se však netýká smluvních vztahů se spotřebiteli, kteří jsou povinni uhradit zákonný úrok z prodlení ve výši stanovené příslušným právním předpisem.
Zákazník, který je spotřebitelem, může případné spory vyplývající ze smlouvy o dodávce plynu či elektrické energie řešit také mimosoudně, a to před Energetickým regulačním úřadem, Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava, www.eru.cz.
Vážená paní Gombosová,
dovolte nám reagovat na Vaši stížnost.
Po důkladném prověření vzniklé situace si Vás dovolujeme informovat, že k ukončení Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny č. CMA50074731, došlo v důsledku opakovaného porušování platebních povinností ze strany Zákazníka, čemuž předcházelo přerušení dodávek do odběrného místa elektřiny EAN 859182400402002669 dne 11.09.2018. Za celý proces přerušení dodávky jsou účtovány smluvní poplatky v souladu s platnou Smlouvou a aktuálním ceníkem poplatků.
Smlouva bude ukončena dne 10.10.2018 v rozsahu dodávek elektřiny/plynu .
S ohledem na výše uvedené si dovolujeme sdělit, že za předčasné ukončení Smlouvy naše společnost uplatnila vůči Vám Smluvní sankci, účtované fakturou č. 4860001795 v celkové výši 12.000,- Kč.
Současně si dovolujeme uvést, že ze strany naší společnosti bylo vyvinuto maximální úsilí s Vámi celou situaci řešit. Je nám líto, ale i přes opakované výzvy a ubezpečení z Vaší strany, že pohledávka bude uhrazena v plné výši, nedošlo k připsání žádné platby. Poslední evidovaná platba byla přijata na účet dodavatele dne 7.6.2018. Touto platbou došlo k vyrovnání dlužných záloh v měsíci dubnu a květnu. Jsme přesvědčeni, že z naší strany byl poskytnutý dostatečný prostor pro vyrovnání závazků vůči naší společnosti.
Závěrem potvrzujeme, že na správnosti postupu naší společnosti neshledáváme žádné pochybení. K ukončení Smlouvy došlo v souladu s ustanovením čl . K odst.1a /8. VOP.
S pozdravem
Lenka Trefná
CE
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.