Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#26806Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2018, před 6 lety

Veronika Valová

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 29.9. 2018 jsem učinila nákup v Ikea ostrava,který obsahoval sestavu dětského nábytku,což znamenalo několik kusů krabic,kde byl každý kus nábytku rozložený na několik částí,po úhradě nákupu u pokladny mě překvapila vyšší cena než s kterou jsem počítala,zaplatila jsem tedy a bokem jsme s partnerem kontrolovali účet a krabice,které jsme měli naložené na vozíku jestli není někde chyba. Paragon s vypsanýma plložkama byl pro nás nepřehledný,proto jsme se nedokázali zorientovat v rychlém čase,kde je problém. Po pár minutách jsme požádali zaměstnance z klientského centra jestli by nám pomohl zkontrolovat zakoupené zboží s účtem,jelikož nám nesedí celková cena,ten nám odpověděl,že na to nemá čas,podal nám do ruky propisku,ať si to odškrtáváme a zkontrolujeme sami. Partner projížděl účtenku a zjistil,že krabici s dílem nábytku máme místo jednoho kusu 2x,tak jsem tento díl vzala a šla ho na klientské centrum vrátit,s tím že se omlouvám ale vzali jsme nedopatřením tento díl navíc,zaměstnanec semnou problém vyřešil vrácením platby zpět na účet. Zanedlouho jsem ale zjistili,že tento díl nemáme na vozíku už vůbec,pochopili jsme okamžitě,že paní pokladní nám kód na krabici načetla 2x,tím pádem jsme ho zaplatili ale fyzicky jsme měli pouze jeden,který jsem před krátkou chvílí vrátila. Partner se vrátil zpět na klientské centrum,aby se pokusil tuto nepříjemnou situaci vyřešit,zaměstnanec reklamační protokol sice sepsal,ale se slovy,že se to má řešit hned a né po 40min,že je potřeba se podívat na kamerový záznam a podle něj se zjistí,jestli jsme daný produkt ve vozíku měli jednou nebo 2x. Chtěla bych podotknout,že jsme do té doby od zaplacení stáli po celou dobu uvnitř v prostorách Ikei,takže jsem si nikde tento díl “nešla schovat” Dne 1.10. Partnera Ikea vyrozuměla,zme se reklamace zamíta,že byli kamerové záznamy shlédnuté a je jasně vidět,že jsme měli tento díl nábytku ve vozíku 2x. Ještě ten samý den,jsem přes infolinku podala odvolání,že s verdiktem reklamace nesouhlasím,popsala jsem operátorovi situaci,ten sám uznal,že jsou účty pro kontrolu nepřehledné a při takovém počtu kusů zboží co jsme měli,jsme nebyli schopni nákup zkontrolovat během chvilky. Také jsem zmínila,že jsme měli na vozíku dvě stejné krabice ale jednalo se o jiné díly,tak jestli při kontrole záznamu neměli za to,že je to právě ten reklamovaný kus.
Operátor mě tedy ujistil,že bude kamerový záznam znovu zkontrolován a provede se i inventůra u tohoto reklamovaného kusu. Dnes dne 4.10. Nás Ikea kontaktovala opět se stejným verdiktem a to,že se naše reklamace zamítá,daný díl nábytku jsme si podle nich zakoupili 2x,né jednou jak tvrdíme my a že invetůra byla v pořádku. Citím se podvedená,protože kdyby byly kamerové záznamy zkontrolovány,tak přeci je jasné co na vozíku mám. Nejraději bych ten záznam chtěla vidět,ale myslím že bych si vyslechla,že mi zádný neukážou. Částka za kus tohoto ná ytku činí 950,- není to mnoho ale není to zase málo abych nad tím mávla rukou. Všude čtu vynikající recenze ohledně reklamací s Ikeou a nikdy by mě nenapadlo,že se mi stane tato situace a bezmoc aby mi někdo tvrdil,že jsem si něco zakoupila co jsem neměla a nemám.
S pozdravem Valová


Produkt

Navíc zaplacená položka v nákupu


Požadované řešení

Chtěla bych,aby mi obchodní dům Ikea vrátila částku,která mi byla navíc naučtována.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2018 07:10, před 6 lety

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2018 11:22, před 6 lety

Dobrý den, na paní Valovou jsme nebyli schopni identifikovat žádnou reklamaci. Velmi prosíme zákaznici, zda by mohla na naše kontaktní centrum(tel. 234 567 890, email: IKEA.info@IKEA.com) zaslat informaci o reklamaci - číslo reklamačního protokolu, abychom mohli případ prošetřit. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2018 11:42, před 6 lety


Veronika Valová

Dobrý den,
Reklamace byla vedena na údaje partnera,pod jménem Lukáš Popek,číslo první reklamce je 309-3080255,číslo artiklu je 203.869.11 Fritids,druhou reklamaci s odvoláním jsem už podávala přes infolinku já sama. V obou případech zamítnutí s dodatkem,že jsme si měli nákup zkontrolovat hned a na místě,což jsem ale udělala. Jak už jsem zmínila výše,nebyli jsem schopni se v rychlém čase zorientovat v účtu a zjistit chybu dříve,kdyby nám pomohla paní pracovnice,kterou jsme požádali na klientském centru,tak by jsme na chybu přišli určitě dřív...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2018 15:34, před 6 lety

Dobrý den, dle Reklamačního záznamu byly provedeny dvě nezávislé kontroly kamerového záznamu a současně i kontrola skladových zásob, kde nebyl zjištěn inventurní rozdíl na tomto výrobku. Trváme proto i nadále na zamítnutí reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.11.2018 20:08, před 6 lety


Veronika Valová

Dobře tak s takovou nejspíš potřebuji podle Vás asi navštívit psychiatra,protože domů jsem si dovezla “něco” co je neviditelné a do dnešního dne nevidím,že bych zde kus nábytku měla. Vaši invetntůře nevěřím,dle dalších dvou stížností na Vás zde,kde jste také poprvé zakázniky vyrozuměli po reklamaci s chybějícím kusem,že inventůra byla v pořádku...pak najednou změníte názor a rozhodnete se vrátit zákazníkovi zaplacenou částku zpět, jak je to možné??? Jaký smysl má nakonec ta Vaše inventůra??
Teď už je mi jasné,že se nic neprokáže,záznamy jsou dávno po měsíci smazány,Vaše dvě nezávislé kontroly byly provedeny špatně,šlo o jiné dvě stejné krabice s jiným dílem,proto měl člověk co kontrolu prováděl za to,že je to reklamovaný kus,který jsem uvedla,že mi byl navíc naučtován. Z vaší strany by to byla přece hloupost mi tuto reklamaci uznat,když jsme mi jí 2x zamítli,protože někdo z Vašich zaměstnanců pochybyl,jak by to vlastně vypadalo že ano. Tímto Vám děkuji za perfektní zkušenost s Vámi a vyhozených 950,-kč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 13:52, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.