Společnost


Petr Doskočil

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26807Nevrácení peněz za zboží v 14 dnech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2018, před 6 lety

Veronika Wistová

Znění stížnosti

Nákup jsem udělala na internetových stránkách www.subermodel.cz,postel,madrace a stolní stolky. Jeslikož mi madrace a stolní stolky nevyhovovaly,vrátila jsem je v 14 denní lhůtě v pořádku.Reklamace mi byla uznána 17.9.2018, ale peníze za vrácené zboží doposud nebyly vráceny.Budou to již 3týdny, načemž poslední týden píši a volám každý den na reklamaci s paní Hájkovou,tel:778088803 a podávám stížnosti,že neplní obchodní podmínky.Paní Hájková mně ubezpečuje,že kolegyni urguje,ta která má finanční záležitosti asi nastarost,a že peníze všechny budou do toho týdne vráceny.Dnes je pátek 5.10.2018 a peníze na účtu nejsou.Pokud volám a píši na info, tak mně odkazují na oddělení reklamace,že oni s tím nic nezmůžou.


Produkt

100870 taštič.madrace super king,80x200x31 2x 4109,- 101544 noční stolek z masivu ilona 2x 867,-


Požadované řešení

vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2018 11:24, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 14:04, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.