Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#2681Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2014, před 11 lety

Petr Havlín

Znění stížnosti

Dobrý den,měl sem v ještě v záruční době na opravě notebook a byl mi vyměněn HDD disk který mi po dvou měsících se zase odešel, ale je již po uplynutí 2 leté záruky a jde o již třetí stejnou poruchu. Bylo mě řečeno, že na vyměněný HDD disk se záruka nevztahuje, že je to bráno jako celek přijde mi divný že na vyměněný díl který je běžně ke koupi se nevztahuje dvouletá záruka poraďte co s tím s pozdravem Petr Havlín


Produkt

notebook LENOVO ideaPad Z570 seriové číslo:WB03876037WB01110711


Požadované řešení

Rád bych zboží vrátil, ale to nebude možné, ale chtěl bych alespoň výměnu vadného HDD disku za noví.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2014 16:29, před 11 lety

V případě, že ke koupi došlo ještě dle zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, běží na vyměněný díl nová záruční doba dle § 627 odst. 2 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2014 23:20, před 11 lety

Vážený pane Havlíne,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.

Pro urychlení vyřízení Vašeho případu a eliminaci jakýchkoli případných komunikačních nejasností Vás zároveň moc prosím i o odeslání identifikačních podkladů (eventuálně doplňkových podrobností) na naši novou e-mailovou adresu ombudsman@alza.cz, na které jsou jakékoli obchodní či reklamační nesrovnalosti řešeny vždy přednostně a s nejvyšším důrazem na pro-zákaznický přístup (doporučujeme především uvedení stejné emailové adresy, v rámci které byl doposud Váš případ řešen nebo Vašeho telefonního čísla a odhadu termínu, kdy Vám byla uvedená informace případně sdělena telefonicky).

Věřím, že se vše co nejdříve vysvětlí a případné nedostatky v komunikaci dořeší k Vaší spokojenosti.

S úctou

Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2014 13:13, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.