Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#26810Nejsou schopní aktivovat roaming

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2018, před 6 lety

Sebastian Tokoly

Znění stížnosti

Od 2.10.2018 mi nefunguje roaming a prej služba bude aktivní až 10.10.2018 skrz uprav v jejich systému.Nefunguje ani portál a tech.podpora (o2Guru) me slušne poslal do háje že na portálu je to zverejneno.Já nejsem povinen sledovat portál takže tzv chytrá síť je mi absolutne k ničemu.
Muzu teda zrušit smlouvu když aktivace tehle služeb má probehnout do 24 hodin a o2 ji neni schopen dodržet?


Požadované řešení

Rešení jednoduché.Neponechat zákazníky na pospas a ponechat nejakou možnost k resení problemu.Když ani o2 neni shopné si zabezpečit provoz 24/7 tak takovej operator nema na trhu co delat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 16:09, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli technickým problémům společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.11.2018 16:27, před 6 lety

Dobrý den pane Tokoly,

díky za Váš podnět. Na začátku měsíce října měla naše společnost nahlášenou odstávku systémů, nicméně i po tuto domu bylo možné roaming zákazníkům aktivovat či provést změnu v nastavení služby.

Přijměte prosím mou omluvu za komplikace, dle kontroly již máte roaming na Vašem čísle v pořádku aktivní.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.11.2018 17:10, před 6 lety


Sebastian Tokoly

Zdravím.

Jenom dotaz kolem toho roamingu.
Ano, žádost o aktivaci služby roaming bylo možné zadat do systému to je pravda, ale aktivace samotného roamingu proběhla o týden později.
Doslovne mi bylo řečeno od pracovníka o2 Guru: ,,Váš požadavek jsme zaznamenali ale služba bude aktivní nejdřív 10.10.2018 z důvodu odstávky systému.”
Nechci být nepříjemný ale prostě v danou dobu nebyla absolutne žádná možnost tu službu aktivovat, jestli to byl webovej portál a nebo podpora online o2 Guru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2018 16:00, před 6 lety

Dobrý den,

omlouváme se, pokud nastaly komplikace. Odstávku jsme měli, nicméně služby, jako je aktivace roamingu, prováděli manuálně kolegové z technické podpory a aktivace by neměla trvat déle, než několik hodin. V řádu dní trvaly nové objednávky, případně změny tarifů.

Ještě jednou se omlouváme za komplikace a věříme, že do budoucna s námi budete spokojen.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.11.2018 21:24, před 6 lety


Sebastian Tokoly

Dobrý den.

Ano ale znovu opakuju že jsem si to nevymyslel a týden jsem byl v zahraničí bez roamingu.
Chci teda vědet jestli si o2 přizná chybu a budu nejakým způsobem kompenzován nebo to
prostě necháte tak a prostě mě necháte platit za službu kterou jsem nevyužil z důvodu chyby operátora.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2018 15:22, před 6 lety

Dobrý den,

pokud jste byl bez aktivního roamingu takto dlouho, rozhodně se nejedná o standardní záležitost. Veškeré podrobnosti jsem předal již formou reklamace odpovědným kolegům, kteří se vám ozvou během následujících dní s vyjádřením.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 12:30, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.12.2018 15:15, před 6 lety


Sebastian Tokoly

Zdravim
Tak podle poslední odpovědi čekám na vyjádření ze strany O2 ale zatim se nikdo neozval takže asi je to stále v řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2019 21:28, před 6 lety

Zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2019 08:54, před 6 lety

Dobrý den,

váš podnět jsme uznali za oprávněný, přičemž kolegové pro vás zajistili na vyúčtování slevu. Snažili se vám dovolat, nicméně neúspěšně, z toho důvodu vám vyjádření bylo zasláno mailem, a to konkrétně 28. 12. 2018.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 08:29, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 10:05, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.