Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#26812Lístky na Ed Sheeran 07.07.2019 - Praha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2018, před 6 lety

Aleš Reindl

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 2.10.2018 jsem zakoupil 2 lístky na koncert Ed Sheeran 7.7.2019 Praha. Číslo objednávky: 18316073.
Poskytovatel služby Viagogo.

Při objednávce byla cena za 1 ks, která pak byla dodatečně navýšena o DPH a poplatky, o kterých na počátku nebyla žádná informace. Nakup probíhá pod tlakem, kdy se zobrazuji informace o tom, jak lístky postupně mizí a je uveden čas, do kterého se musí koupě uzavřít. Při placeni naskočila navýšena cena. Když jsem se rozmyslel, že nákup neprovedu tím, že nezadám autorizační kód zaslaný v sms, zjistil jsem, že kód vůbec není potřeba a částka byla z účtu stažena.
Obdržel jsem potvrzující email s pokyny: Pokyny pro vyzvednutí: Na tuto akci musí kupující vstupenek doprovodit prodejce, protože organizátor si pro vstup vyhradil určité podmínky. V týdnu před akcí vás kontaktujeme a upřesníme vám, jak se na akci dostanete, spolu se svým prodejcem.
Už toto jednání ve mě vzbudilo obrovskou nedůvěru. Nekupuji si lístky, abych v den akce naháněl nějakého tramtejla. Nevyjímaje fakt, že ani nevím kam ty lístky jsou. (Sekce General Admission, Řada , (2 Vstupenka/y). Dle mého soudu je jednání podvodné a rád bych tímto podal stížnost s požadavkem na vrácení plné částky.

Předem děkuji.

Krásný den,

Aleš Reindl
ales.reindl@seznam.cz
735 199 665


Produkt

lístky Ed Sheeran 07.07.2019 - Praha


Požadované řešení

Navrácení plné částky z nákupu - Číslo objednávky: 18316073.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2018 13:27, před 6 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 23:17, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.