Společnost


BENNET CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26815Po zrušení zaplacené objednávky, nebyly vráceny peníze,dle smluvních podmínek a dosud nejsou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2018, před 6 lety

Jana Holečková

Znění stížnosti

Dobrý den,
u internetového obchodu Prima-cena.cz jsme si objednali sedací soupravu.která podle informací,byla skladem.Tuto jsme zaplatili přes internetové bankovnictví. Od obchodu jsme dostali potvrzení,že objednávka je v pořádku.Ale již další den,volala paní Dostálová,zaměstnankyně oné firmy,že sedací souprava skladem není a emailem nám nabídla jiné sedací soupravy. Jelikož se nám nelíbily,odmítli jsme a zrušili smlouvu a žádali o navrácení peněz, a odeslali číslo účtu,na které měla být finanční částka vrácena.
Dle obchodních podmínek má firma do 14-ti dní peníze vrátit.Čekali jsme tedy oněch 14 dní,což je lhůta na navrácení finanční částky. Po 14-ti dnech,kdy peníze nedorazily, jsme telefonicky kontaktovali paní Dostálovou.Ale ta nám oznámila,že pán který to má na starosti,zrovna týž den,co jsme je kontaktovali,onemocněl a,že ona s tím nemá nic společného. Na otázku,proč tedy neposlal peníze dříve,měl na to 14 dní, nám odpověděla,že se máme zeptat jeho,ale telefonní číslo nám sdělit nechtěla.
V případě,že nám peníze nedojdou do příštího týdne,podáme na tuto firmu trestní oznámení a budeme vymáhat i úroky z prodlení.
Dle recenzí,které jsme našli na internetu,nejsme zřejmě první,které tato firma peníze nechce vrátit.


Produkt

sedací souprava , Objednávka - 2018032190


Požadované řešení

Okamžité vrácení námi zaplacené finanční částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2018 13:35, před 6 lety

Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 10:02, před 6 lety

Společnost nám sdělila, že již k vrácení peněz došlo. Žádáme tedy spotřebitelku o sdělení, zda se tak skutečně stalo a o následné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 09:51, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.