Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
dluzny pausal nejdrive cinil 14447kc,a behem 3-4 mesicu narostl na 29992kc,coz je neuveritelny,nechapu za co,sluzby mam zablokovany,predcasne jsem odstoupila od smlouvy,ale poplatek nemel byt velky,informovala jsemm se u operatora uz probiha i vymahani od logicall a vyhrozuji exekuci,nekolikrat jse zadala o strpeni,jelikoz v soucasne dobe jsem se ocitla v existencnich problemech,jsem bez prace a tudiz nemam zadny prijem,takze nevim co dal,castka je nehorazna,u vodafonu jsem uz hodne dlouho,ale tohle se nikdy nestalo,zadam o prosetreni meho pozadavku,dekuji GOMBOSOVA
PROSETRIT PORADNE TUTO NEHORAZNE VYSOKOU CASTKU
|
Tweet |
Z hlediska zjištění existence dluhu a jeho výše je vhodné dohledat, zda byla všechna zaslaná vyúčtování řádně splacena, popřípadě také uchovat doklad o jejich úhradě pro účely pozdější potřeby dokazování.
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním dlužné částky nesouhlasí, měla by jej reklamovat. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Gombosová,
je mi líto, že jste se ocitla ve složité životní situaci.
Pokud nesouhlasíte s dlužnou částkou, samozřejmě můžete podat reklamaci, jak už zmínil dTest. Pošlete ji prosím doporučeně poštou na naši adresu:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Na základě Vaší reklamace Vyúčtování zkontrolujeme a poskytneme Vám informace, jaké konkrétní položky celková částka zahrnuje.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.