Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#26818Předání kódů k přechodu tel. čísla k jinému operátoru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2018, před 6 lety

Štěpán Kotva

Znění stížnosti

Moje smlouva s T-mobilem na tel.čísla 602325625 a 602206328 vypršela 4.10.2018. Na prodejně mi bylo sděleno, že kódy k převodu čísel obdržím do 48 hodin, počítáno od odpoledne 2.10. Když se tak nestalo, tak mně na infolince T-Mobile sdělili (ověřitelný hovor 5.10. v 9:22 h), že lhůta je 7 dní od zažádání, t.j. do 9.10. Pan V. S., specialista emailové komunikace na můj dotaz ovšem píše, že k přenosu dojde "jakmile bude žádost zpracována", což je již zcela nepřijatelné (informace = 0).V další korespondenci mně sdělil, že na to mají 30 dní. V dalším emailu již nezmiňuje ani tuto lhůtu, ale trvá na formulaci, že kód bude předán po zpracování žádosti a závaznou lhůtu nemůže uvést, neboť není uvedena v obchodních podmínkách T-Mobilu. Opomíjí zcela, že lhůtu řeší zákon 127/2005 Sb (vč. novely z 19.7.2017).
Považuji přístup T-Mobilu za naprosto neprofesionální, neseriozní a arogantní. Celé chování může být účelové, neboť po skončení smlouvy 4.10. mně T-Mobile jednostraně změnil smlouvu v můj neprospěch.


Požadované řešení

T-Mobile by mně měl OKAMŽITĚ sdělit kódy k přenosu tel. čísel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 16:47, před 6 lety

Podle § 63 odst. 12 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, zaniká smlouva ze zákona do 10 dnů, jakmile účastník oznámí operátorovi, že s ním chce vztah ukončit a přejít k jinému poskytovateli (tzn., že chce rovněž přenést číslo). Tato lhůta se neuplatní, pokud doba zbývající do zániku smlouvy je kratší než 10 dnů nebo k přenesení telefonního čísla nedošlo. Účastník se po učinění požadavku na přenesení telefonního čísla může s operátorem dohodnout na pozdějším datu zániku smlouvy. Tento postup se uplatní, pokud požadavek na ukončení smlouvy byl zadán po 1. 2. 2018.

K obchodní podmínkám společnosti, stanovující jiné podmínky, se dle ustanovení § 1812 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, nebude přihlížet

Jestliže operátor v dané situaci postupoval v rozporu se zákonem, je možné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v oblasti dozorovým orgánem (https://www.ctu.cz/kontakt).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 14:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.