Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes, již poněkolikáte, se stala situace, která je v našem okrese zřejmě již standartní záležitostí. Česká pošta mi již včera smszprávou oznámila dodání balíku na dnešní den. Celý den jsem na dodání vyčkávala doma, přesto mi nakonec přišla opět smszpráva, že se nepodařilo balík doručit!!!! NIKDO u nás doma nezvonil!!!!NIKDO u nás doma ani před domem s balíkem nebyl!!!! Celý den jsem na onen balík čekala!!!! Přemýšlím již i o variantě, že bych si stěžovala na Český telekomunikační úřad, jelikož toto se stává u České pošty běžně!!!!
Budu velmi vděčná za urychlené dodání onoho balíku a hlavně za vyřízení této záležistosi v můj prospěch, jelikož služby pošty jsou drahé ( musíme je zaplatit!!!), ale NEKVALITNI!!!!
Okamžité dodání balíku!!!!!!
|
Tweet |
V případě, že není služba poskytována v souladu s podmínkami, má zákazník právo žádat přiměřenou slevu z ceny uhrazené za službu, případně náhradu škody, která porušením podmínek vznikla. Doporučujeme podat písemně reklamaci České poště s.p.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: