Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2682Nedodání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2014, před 11 lety

Ivana Spurná

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes, již poněkolikáte, se stala situace, která je v našem okrese zřejmě již standartní záležitostí. Česká pošta mi již včera smszprávou oznámila dodání balíku na dnešní den. Celý den jsem na dodání vyčkávala doma, přesto mi nakonec přišla opět smszpráva, že se nepodařilo balík doručit!!!! NIKDO u nás doma nezvonil!!!!NIKDO u nás doma ani před domem s balíkem nebyl!!!! Celý den jsem na onen balík čekala!!!! Přemýšlím již i o variantě, že bych si stěžovala na Český telekomunikační úřad, jelikož toto se stává u České pošty běžně!!!!
Budu velmi vděčná za urychlené dodání onoho balíku a hlavně za vyřízení této záležistosi v můj prospěch, jelikož služby pošty jsou drahé ( musíme je zaplatit!!!), ale NEKVALITNI!!!!


Požadované řešení

Okamžité dodání balíku!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2014 13:22, před 11 lety

V případě, že není služba poskytována v souladu s podmínkami, má zákazník právo žádat přiměřenou slevu z ceny uhrazené za službu, případně náhradu škody, která porušením podmínek vznikla. Doporučujeme podat písemně reklamaci České poště s.p.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 13:45, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 13:45, před 11 lety


Ivana Spurná

Hodnocení: