Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, také jsem se nechal nachytat, svou hloupostí. Chtěl jsem se zaregistrovat u společnosti jako pro nákup levnější elektrotechniky. Záhy po zaplacení jsem zjistil, že je to obyčejná seznamka. Prostě jsem naletěl. Stalo se tak 25.2.2018. Po stížnostech a následných radách zde, jsem si dával pozor aby bylo vše podle regulí. Výpověď jsem podal v termínu 14 dnů před ukončením členství 20.8.2018 a to e-mailem a faxem, u toho nejsem jist zda dorazil. Následně po týdnu došem e-mail a vše proběhlo vpořádku jako v tomto odkaze: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/22196/najdi-rande-online. Jen s tím, že mi členství vyprší dne 20.02.2018. Nad tím jsem se podivil. Nicméně mi 19.9.2018 přišla upomínka na zaplacení částky 1 554 Kč a členství na dalších 6 měsíců. Obratem jsem jim napsal stížnost, že jsem řádně vypověděl smlouvu o členství.
Poté mi opět po týdnu došla odpověď, již s tím, že mi členství vyprší dne 20.02.2019. Což plně nechápu, proč mám platit další půlrok, když byla výpověď řádně ukončena z mé strany. Po tomto jejich dopise, jsem jim odepsal, že si budu stěžovat u dozorového orgánu ve Švýcarsku.
To už mi neodpověděli a přímo tuto věc předali inkasní společnosti Fairmount GmbH
Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln / Drážďany
collection@fairmount.world.
najdi-rande.cz
Proto Vás tímto chci požádat o rady, přinejlepším o pomoc v tomto jednání. A zároveň chci upozornit ostatní, že i po řádném vypovězení to nekončí.
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel řádně zaslal společnosti výpověď a smlouva tak měla dle obchodních podmínek skončit dříve než k 20. 2. 2019, může spotřebitel trvat na ukončení závazku a není povinen další období platit.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.