Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti CZC.cz jsem si v červnu 2017 přes e-shop,s vyzvednutím na pobočce v Jihlavě, zakoupil mobilní telefon Blackview BV6000.
Nejdříve s telefonem nebyly žádné problémy. Avšak na přelomu června a července telefon začal ztrácet signál. Proto jsem ho reklamoval poprvé,telefon se mi vrátil z reklamace s tím, že po resetování telefonu do továrního nastavení, se problém neprojevil. Ten samý den, kdy jsem si telefon vyzvedl, jsem do něj vložil obě své SIMkarty, problém se však během cca 15 minut projevil znovu. Pořídil jsem několik fotografií a následující den sem telefon odnesl na prodejnu k další reklamaci. Dnes se mi telefon opět vrátil, že se opět problém neprojevil. Bohužel po vložení SIM je opět problém na světě.
Blackview BV6000
po dvojité neuznané reklamaci bych preferovat vrácení peněz
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.