Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Chci zrušit VIP členství které jsem aktivoval, zkoušel jsem poslat fax ale ten nefunguje, pošlu e-mail s výpovědí a zkusím poslat i poštou, ale nikdo na nic nereaguje a rád bych aby jste se podívali na tento problém s komunikací jak to má člověk zrušit popř, kam poslat výpověd. Jinak fax nefunguje, email taky ne ta jsem to poslal poštou do Švýcarska o odstoupení smlouvy
www.zhava-schuzka.com
zaplatil jsem na 3 měsíce a nechci aby mi strhávali peníze jen tak za nic z účtu když to ruším, prostě nechci mít s nia nic společného, Rád bych kdyby jste kontaktovali společnost a jak jí lze kontaktovat popř jestli mám zrušit účet
|
Tweet |
Dle VOP společnosti lze při využití práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy využít fax: +41 (0) 41 5087019, adresu Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland, e-mail:support@datingcustomercare.com a informovat jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem) o rozhodnutí odstoupit od této smlouvy.
Uživatel placené služby může vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na +41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.