Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26828Nevrátili mi peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2018, před 6 lety

Michaela Pašteková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes kolem 16:30 - 17:11 jsem byla v OC Letňany a šla jsem si koupit cigarety na informace (Marlobra za 99,-) byla tam taková starší paní, které jsem dala dvěstě korun a vrátila mi pouze jednu korunu, tak jsem ji řekla, že jsem ji dávala dvěstě korun a paní mi tvrdila, že si je jistá, že jsem jí dávala jen sto korun. Pak mi tedy řekla, že musím na někoho počkat. Přišel pán, co tam přepočítal celou kasu a následně tvrdil, že tam není nic navíc, naopak, že tam nějaké peníze chybí. Jsem si na 100% jistá, že jsem paní dávala dvěstě korun.


Produkt

Marlboro fuse beyond, 99,-


Požadované řešení

Ideální by bylo kdyby se šlo podívat na kamerový záznam jelikož jinak se to asi vyřešit nedá, ale chtěla bych zpátky svých sto korun.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 13:00, před 6 lety

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2018 23:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.