Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, dnes kolem 16:30 - 17:11 jsem byla v OC Letňany a šla jsem si koupit cigarety na informace (Marlobra za 99,-) byla tam taková starší paní, které jsem dala dvěstě korun a vrátila mi pouze jednu korunu, tak jsem ji řekla, že jsem ji dávala dvěstě korun a paní mi tvrdila, že si je jistá, že jsem jí dávala jen sto korun. Pak mi tedy řekla, že musím na někoho počkat. Přišel pán, co tam přepočítal celou kasu a následně tvrdil, že tam není nic navíc, naopak, že tam nějaké peníze chybí. Jsem si na 100% jistá, že jsem paní dávala dvěstě korun.
Marlboro fuse beyond, 99,-
Ideální by bylo kdyby se šlo podívat na kamerový záznam jelikož jinak se to asi vyřešit nedá, ale chtěla bych zpátky svých sto korun.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.