Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#26829Ukončení členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2018, před 6 lety

Stepan Vicenec

Znění stížnosti

Dobrý den, 12.6 založil jsem si tzv. Premium účet na seznamce: Lisa18 ale hned po dvou dnech jsem si ho chtěl zrušit, zaplatil jsem si předplatné na jeden týden za 45kč. Strhlo se mi něco kolem 145 kc což jsem bral jako že to je na celý měsíc. Pak jsem zjistil že nemůžu na seznamce zrušit členství. Tak jsem do společnosti naspal e mail. Napsali že můžu zrušit členství přes formulář který ale nešel jakkoliv odeslat. Nyní jsem ve fázi REDEBIT co ani nevím co to znamená a tak se tam ani nezobrazuje ten "formulář" na účtu mám 0 korun a vzhledem k reakcím na internetu se velice bojím že se mi něco strhne z mého účtu snad že mohly strhnout ale tím že tam nemám peníze se bojím ještě víc.


Produkt

Lisa 18 , email: service@lisa18.cz ,


Požadované řešení

Velice doufám že mi pomůžete, nevím jak takovou situaci řešit,chci neprodleně zrušit premium členství i celý profil na seznamce.
Doufám že pomůžete, Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 12:54, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2018 11:34, před 6 lety

ID: 175978761


Dobrý den.

Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.

Vaše Prémiové členství je platné do 09/04/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:

ochrana@lisa18.cz

Mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své již zaplacené Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2018 21:24, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2018 10:51, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.