Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den, koupila jsen krupky v kybliku a smrdi plastem. Vase zbozi mame radi, je to spise info. Krupky mohu poskytnout, ale asi je jeste mate. Myslim ze je to spise obalem. Diky za venovani pozornosti.Wahlova
Dale resit nepotrebuji, jen info pto udrzeni kvalitniho standardu.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu.
Má-li spotřebitelka pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Dobrý den, paní Wahlová,
můžete nám prosím svůj příspěvek přeposlat na hotline@lidl.cz a připojit i snímek balení, kde bude čitelné číslo šarže? Vše následně předáme k prověření odpovědným kolegům.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.