Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
nejsem si vědoma, že bych společnosti udělovala souhlas se zpracováním osobních údajů a zasíláním inzerce, nicméně mi do mailu přišla nabídka na půjčku pro OSVČ odeslaná z mailu info@pujckaosvc.eu a informací, že se jedná o půjčku uvedenou na webu www.momentpujcka.cz .
pokusila jsem se odhlásit ze zasílání podobných nabídek, ale po kliknutí na odkaz pro ohlášení naskočila hláška, že koncové zařízení podněty nepřijímá, přijímač zpráv je nefunkční.
v mailu je uvedena tato informace:
Tento newsletter nezasílá společnost moment půjčka, zasílá jej společnost Bulk email solutions. Zasláno na základě souhlasu se zasíláním obchodních sdělení. Pokud se chcete odhlásit, klikněte TADY. (to TADY je ten nefunkční odkaz)
Gold Mail zajistí funkčnost odhlašovacího linku a zároveň potvrdí, že má mailová adresa bude trvale vyřazena z databáze kontaktů touto firmou používaných
|
Tweet |
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitelky bez jejího souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.
Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitelka domnívala, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.