Společnost


Dol-Kre-4you s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26844Mobil nefunguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2018, před 6 lety

Zdenka Bušová

Znění stížnosti

Dobrý deň,

kupovala som si od vás mobilný telefón Nokia E52 + stavebnica solárneho autíčka v hodnote 19€, varianta silver, kód 1021/SIL, cena mobilného telefónu 135,60€, mobil nieje funkčný, nejde reproduktor, nedá sa z neho telefonovať, poslala som vám ho na reklamáciu, dňa 15. 8. 2018 mi bol vrátený bez zmeny, alebo opravy. Preto sa pýtam, mobil je stále v záruke, prečo ste mi neuznali reklamáciu?


Požadované řešení

Požadujem opravu mobilného telefónu, výmenu za nový alebo vrátenie plnej ceny mobilného telefónu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2018 21:28, před 6 lety

Prodávající má povinnost vydat spotřebitelce potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud tak neučiní, dopouští se přestupku, za který mu může být od České obchodní inspekce udělena pokuta až do výše 3 000 000 Kč.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší. Není-li během této lhůty reklamace vyřízena, jedná se o podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelce v takovém případě vznikne právo na vrácení kupní ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 19:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.