Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.8.2018 jsem zakoupil z portálu www.chytrycas.cz hodinky
červené barvy KW88 za 3390Kč. Za portálem stojí provozující firma
1.shopinexor s.r.o. s IČ:06429823. Portál (firma) garantuje na svých
webových stránkách www.chytrycas.cz vrácení peněz do 14dní od
prodeje, pakliže nebudeme se zbožím spokojeni. Podmínkou je zaslání
zboží včetně dokladu o zaplacení zpět na firmu. Udivilo mě, když balík
se zbožím přišel, neobsahoval fakturu, pouze zabalené hodinky. Dále
mě udivilo, že hodinky nesplňovaly parametry, které měly (neuměly
začíst vloženou SIM kartu, takže nemohlo být uskutečněno volání či
psaní SMS zpráv). Hodinky jsem hned zaslal zpět s žádostí o vrácení
peněz. Ani po měsíci se nic nestalo. Když jsem písemně informoval
firmu na email uvedený na jejich webových stránkách, dostal jsem
email, který po mě paradoxně vyžadoval číslo faktury. Na email jsem
odpověděl, ale tím celá komunikace s tímto internetovým obchodem
skončila. Nakonec jsem zjistil, že za internetovým obchodem stojí
nechvalně známá firma Fidemiagroup, viz odkaz
https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-3507/fidemia-group-s-r-o ,se
kterou jsem již v minulosti měl podobné problémy a špatné zkušenosti,
a která se jednoduše přejmenovala na chytrycas.cz (resp.: 1.shopinexor
s.r.o.), aby dál mohla okrádat a podvádět své zákazníky. Proto se
obracím na Vás, abyste mi pomohli vyřešit tento případ, tj, vrácení
zaplacených peněz za řádně vrácené zboží. K tomuto přiřazuji tyto
přílohy: 1 - Přijatá objednávka čísla 2231149 2 - Dokument o platbě
předem 3 - Zaslání zboží firmě zpět 4 - Emailová komunikace s
internetovým obchodem chytrycas.cz 5 - Výpis (detail) transakce z mého
účtu, potvrzení o zaplacení Děkuji předem - Oldřich Machač
hodinky KW88 červené barvy
Vrátit peníze zpět na účet dle požadavku zákazníka
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.