Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#26848Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2018, před 6 lety

Petr Stingl

Znění stížnosti

Dne 9.7.2018 závazně předobjednána limitovaná edice hry Assassin's Creed Odyssey Medusa Edition pro XONE, která měla být k vyzvednutí 4.10.2018. 2.10.2018 příchozí @ "děkujeme za předobjednávku, termín vyzvednutí upřesníme později". 5.10.2018 "objednávku expedujeme na prodejnu, předpokládaný termín vyzvednutí je 5.10.2018 (dnes) 14.45hod. Výzva k vyzvednutí nepřišla, 6.10.2018 je stále v systému "objednávku expedujeme na prodejnu, předpokládaný termín vyzvednutí je 5.10.2018. To samé hlásí po zadání čísla objednávky hlasový automat 6.10. Po následném přepojení na operátora Alza.cz a.s. mi je sděleno, že zboží bylo poškozeno, že se mi operátor ozve, až zjistí podrobnosti. A také, že toto zboží již asi není, že ho bylo málo kusů. 4 minuty po telefonátu mi zmizí objednávka z účtu a přijde @ o potvrzení stornu objednávky, a to z důvodu poškození zboží. Operátor se mi již neozve. Jedu tedy věc řešit na prodejnu, kde mi nejprve prodavač tvrdí, že bude pravděpodobně zboží již vyprodáno, že ví, o co se jedná, ale ihned ho zarazí jeho kolegyně, že moje zboží snad ani prý neodešlo ze skladu na prodejnu. Žádám tedy o prohlídku poškozeného údajně zboží, příp. kde mohu zboží vidět, což mi není umožněno. Dále se mnou odmítají cokoli řešit, že není komu si stěžovat, že mi byla objednávka stornována, že zde není dnes vedoucí a ve skladu se mnou nebude nikdo stejně mluvit. Nevzdávám to a volám opět operátora, kterému vysvětluji situaci a opět žádám o prohlídku poškozeného zboží, které bych si příp. i odebral, po prohlídce. Operátor opět slibuje, že se mi někdo ozve. Bohužel, společnost Alza.cz a.s. se tímto odmlčela. Nebylo mi ani nabídnuto jiné zboží. Od začátku problému, když si chronologicky srovnám informace, @ a výzvy, je mi naprosto jasné, že moje objednávka připadla někomu jinému s tím, že mě Alza.cz a.s. odbyde jen zprávou o poškození zboží, a to až po mém telefonátu s operátorem a jeho upozornění. Z mého pohledu se jedná o jasné klamání spotřebitele. V roce 2018 jsem odebral od této společnosti zboží za více jak 150tis a takto se tedy chová Alza.cz a.s. ke stálým zákazníkům. Poučení: Předobjednávky limitovaných edicí, apod... od Alza.cz a.s. nemají smysl, jelikož se můžete stát obětí "vyšších zájmů". Tímto uzavírám dlouholetou spolupráci s touto podvodnou společností a odcházím ke konkurenci. Hanba


Produkt

Assassin's Creed Odyssey Medusa Edition pro XONE


Požadované řešení

Společnost by sama měla zákazníka informovat o důvodu nedodání zboží, příp. mu nabídnout řešení. Zákazník by měl mít možnost podrobné informace o jeho poškozeném zboží z objednávky, příp. možnost odebrat poškozené zboží se slevou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 11:14, před 6 lety

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 13:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.