Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
chci si stěžovat na nevhodné až urážlivé chování k mé osobě na vaší pobočce.
Jedná se o Dm drogerie - fil.293 Příbram.
Velmi ráda u vás nakupuji a byla jsem vždy spokojeným zákazníkem.
A chápu i dost dobře práci a starost o prodejnu vaším personálem, ale toto opravdu nemá obdoby a urážet zákazníka to určitě není.
Byla jsem dnes 6.10.2018 v 19:04h a dle seznamu jsem si chtěla nakoupit a vybrat si novou tvářenku podle té co jsem si s sebou přinesla a byla téměř prázdná.
Celou dobu jsem byla tvrdě pozorována (což se dá chápat, jako náplň práce personálu), potom mě ale začaly obě prodavačky vyloženě slovně popichovat a napadat, s tím co že jsem si to strčila do kabelky (byla to moje silně použitá tvářenka, se kterou jsem tam přišla si vybrat tu novou, tak abych trefila barvu) a otřesným zbůsobem to pokračovalo dále....
dokonce jsem byla upozorněna, že tam mají kamery (logicky, jako všude) a hlavně,
že se už přece moc dobře známe (pochopila jsem, že myslí s těch kamer) a když jsem se tedy ohradila, jako že COŽE PROSÍM?? jak to jako myslíte a co tím myslíte?
Byla jsem tedy opět s výsměchem, jakože mě tam ''načapaly a nachytaly těsně před krádeží'' a mají mne už přece dávno na těch kamerách!!!
No koukala jsem na ně jako 'tele na nová vrata' a doslova jsem byla naprosto bezdůvodně a sprostě obviněna z krádeží u nich a jsem tam na kamerách!!??
Velice mne chování personálu osobně a hluboce urazilo a ranilo a když jsem žádala, zda-li můžu ten záznam vidět, protože to musí být omyl, bylo mi řečeno, že lžu a tak dále a naprosto se mnou odmítaly bavit na slušné lidské úrovni!!
Neuvěřitelně sprosté a silně neprofesionální bylo toto chování prodavaček
v Dm drogerii v Příbrami (u StopShopu).
Chtěla bych proto tímto podat stížnost na personál
drogerie a doufám, že bude vyslyšena.
Děkuji a přeji pěkný den.
S pozdravem vaše, až do teď spokojená zákaznice.
Veronika Švůgerová
Ráda bych tam dále nakupovala a opravdu mne to silně urazilo,
proto požaduji minimálně omluvu a alespoň písemné napomenutí pro personál drogerie.
A samozřejmě možnost si při nákupu v klidu a pohodě vybrat ze sortimentu.
Předem děkuji za pomoc.
Přeji pěkný den.
S pozdravem
Veronika Švůgerová
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitelky, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude uzavřena.