Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží, které jsem si objednala a ihned zaplatila mi stále nebylo doručeno. Zboží jsem dokonce zaplatila 2x - protože mi v potvrzení e-mailem přišel jiný účet než jsem nakonec našla na faktuře. Vzhledem k tomu, že dříve jsem z firmou problém neměla, zaplatila jsem zboží na účet uvedený na faktuře. S firmou se nedá jinak spojit než přes okénko "kontaktujte nás", což jsem několikrát udělala. Jediná odpověď - zavoláme vám. Do dnešního dne nemám zboží, nemám peníze, nikdo se mi neozval.
kosmetika Eveline
Vrácení peněz - (2x 183,- Kč)
|
Tweet |
V případě, že je omylem zaslána částka dvakrát, jedná se v případě druhé platby o bezdůvodné obohacení společnosti, která je povinná jej vydat.
V případě, že již byla uhrazena kupní cena předem a zboží nebylo po několika urgencích doručeno, má kupující nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení uhrazených finančních částek.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.