Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26850Neuznaná reklamace Bulharsko

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2018, před 6 lety

Luboš Hanzlík

Znění stížnosti

V termínu 17.-24.7.2018 v Hotelu Les Magnolias v Bulharsku jsem v místě pobytu u delegátky CK reklamoval:
1. příjezd na hotel byl v noci v 1:30, pokoj pro 4 členou rodinu byl připraven pouze pro 2 osoby, ten den jsme navíc neměli žádné stravování , přestože jsme měli All inclusive.
2. Po celou dobu pobytu nesnesitelný zatuchlý zápach, plíseň. To samé u delegátky reklamoval sousední pokoj. Pod společnou zdí mezi pokoji vytékaa pod zdí ven z budovy neznámá tekutina.
3. Pokoj byl nejspíše horší kategorie než jsem zakupoval. V době nákupu zájezdu byla možnost zvolit levnější pokoj typu PROMO, nebo dražší. Vybral jsem dražší variantu, dle mě však dostal PROMO.
4. Reklamace sepsána v polovině pobytu z důvodu nečinnosti delegátky ke sjednání náprav.
5. Po příjezdu do ČR podána doplňující fotodokumentace na pobočce CK.
Reklamace ze strany CK vyřízena v termínu s vyjádřením : Promo pokoje jsou prý jen marketingová nabídka a CK neovlivní rozdělování pokojů na hotelu. To vědět tak si nepřiplácím za dražší pokoj. Plíseň a zápach je dle CK běžný jev v přímořských destinacích. Celkově nás CK odbyla slevou na nákup dalšího jejich zájezdu. Jelikož dle CK není co reklamovat, ale přitom nám přiznává slevu, myslím že se tím v podstatě přiznává k problémům. Požadoval jsem vrácení peněz za rozdíl Promo/Nepromo a odškodnění za snížení kvality vlivem zápachu. Proto jsem podal na pobočce CK odvolání 16.8.2018 na které dosud 7.10.2018 nebyla žádná odpověď. Jsem v kontaktu se sousedním pokojem , také jejich reklamaci CK odbyla.


Požadované řešení

Vrácení peněz za rozdíl Promo/Nepromo a finanční odškodnění za snížení kvality pobytu vlivem zápachu a plísně na pokoji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 09:33, před 6 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 13:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.