Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Přeplatek v srpnu zaslán na účet, který byl zrušen cca před 4 lety!!!! Od srpna urguji na zákaznické lince, po 3 urgenci koncem září mi bylo řečeno, že přeplatek byl Českou spořitelnou společnosti vrácen 17.9.18. Doteď mi nepřišel a už mi skutečně došla trpělivost. Za tolik let, kdy jsme byli zákazníky ČEZU je to opravdu trapné.
Mimořádná faktura za dodávku elektřiny - vrácení přeplatku
Vrácení přeplatku po 3 měsících urgencí na č.účtu ze kterého byly 4 roky hrazeny zálohy.
|
Tweet |
Pokud společnost nevrátila přeplatek v ujednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitel v takovém případě může žádat vyplacení přeplatku ihned a navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nebyl-li přeplatek vyplacen včas, může spotřebitel také uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky elektřiny náleží spotřebiteli náhrada ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.