Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Není to poprvé co jsem v Bille ve Znojmě koupila zkažené maso, které mělo podle obalu datum spotřeby až za několik dní.
Jedná se o produkty značky Vocilka zejména kuřecí chlazená prsa a mleté maso. Zároveň se mi poštěstilo si z Billy odnést plesnivé banány a košík broskví, který celý letěl doma do koše.
Řešení - ať si v Bille ve Znojmě udělají pořádek
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro podání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
V oblasti potravin rostlinného původu vykonává dozor Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese: http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.