Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#26855Opakovaný prodej zkaženého masa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2018, před 6 lety

Ewanie Novotná

Znění stížnosti

Není to poprvé co jsem v Bille ve Znojmě koupila zkažené maso, které mělo podle obalu datum spotřeby až za několik dní.
Jedná se o produkty značky Vocilka zejména kuřecí chlazená prsa a mleté maso. Zároveň se mi poštěstilo si z Billy odnést plesnivé banány a košík broskví, který celý letěl doma do koše.


Požadované řešení

Řešení - ať si v Bille ve Znojmě udělají pořádek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2018 21:08, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro podání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

V oblasti potravin rostlinného původu vykonává dozor Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese: http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 19:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.