Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Nákup zkaženého mletého vepřového masa dne 7.10.
Čerstvá porce vepřové mleté maso 500g 64,90
Lepší skladování nebo nákup z kvalitnějších zdrojů. Kdo má čas chodit neustále reklamovat zboží a to pomíjím skutečnost o jaký jed se ve formě zkaženého masa jedná!!!
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Dobrý den, paní Novotná,
je nám líto, že jste si na masu nemohla pochutnat. Můžete nám prosím upřesnit, ve které prodejně jste nakupovala, abychom Vaši stížnost předali k prověření odpovědným kolegům?
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Mně je líto, že jsem se já a moje rodina mohli přiotrávit.
Jedná se o pobočku ve Znojmě
Dobrý den paní Novotná,
děkujeme za upřesnění. Informace jsme postoupili odpovědným kolegům ze znojemské pobočky, kde zjednáme nápravu. Maso mohlo být zkažené v důsledku přerušení teplotního řetězce, který lze zachovat uložením nakoupeného masa do chladící tašky ihned na prodejně a následné okamžité spotřeby.
Ještě jednou děkujeme za upozornění a omlouváme se za komplikace. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za nápravu a děkuji dTestu za ochotu případ řešit. Však čím dál více jsem Liedlem bohužel znechucená, když se prezentuje čerstvostí a tím nejlepším z naší země a nakonec člověk zjistí, že prodávané maso je buď z Brazílie nebo Španělska. Potom se nedivím, že je zkažené.
Děkuji