Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#26856Zkažené maso

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2018, před 6 lety

Ewanie Novotná

Znění stížnosti

Nákup zkaženého mletého vepřového masa dne 7.10.


Produkt

Čerstvá porce vepřové mleté maso 500g 64,90


Požadované řešení

Lepší skladování nebo nákup z kvalitnějších zdrojů. Kdo má čas chodit neustále reklamovat zboží a to pomíjím skutečnost o jaký jed se ve formě zkaženého masa jedná!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2018 21:08, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2018 12:45, před 6 lety

Dobrý den, paní Novotná,

je nám líto, že jste si na masu nemohla pochutnat. Můžete nám prosím upřesnit, ve které prodejně jste nakupovala, abychom Vaši stížnost předali k prověření odpovědným kolegům?

Děkujeme.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.10.2018 21:28, před 6 lety


Ewanie Novotná

Mně je líto, že jsem se já a moje rodina mohli přiotrávit.
Jedná se o pobočku ve Znojmě

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.10.2018 16:30, před 6 lety

Dobrý den paní Novotná,

děkujeme za upřesnění. Informace jsme postoupili odpovědným kolegům ze znojemské pobočky, kde zjednáme nápravu. Maso mohlo být zkažené v důsledku přerušení teplotního řetězce, který lze zachovat uložením nakoupeného masa do chladící tašky ihned na prodejně a následné okamžité spotřeby.

Ještě jednou děkujeme za upozornění a omlouváme se za komplikace. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 09:41, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.11.2018 09:21, před 6 lety


Ewanie Novotná

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za nápravu a děkuji dTestu za ochotu případ řešit. Však čím dál více jsem Liedlem bohužel znechucená, když se prezentuje čerstvostí a tím nejlepším z naší země a nakonec člověk zjistí, že prodávané maso je buď z Brazílie nebo Španělska. Potom se nedivím, že je zkažené.
Děkuji