Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobry den koupil jsem si u vas dva notebuky,jedn stal 24351kc seriove cislo NB119g60:K1605NOO35231 dvakrat uz byl u vas v oprave a stale stejna zavada pretrvava a tak jsem si koupil drazsi predpokladaje ze bude fungovat stal mne37913 kc seriove cislo NB117z4o:k1608n0010557 a tenhle nefungoval take a tak jsem jej vratil,jak muzete prosim prodavat zbozi ktere nefunguje? ten prvni nootebok budu davat po trti k vam do opravy,jsem opravdu zvedav co mi nabidnete jestli novy nebo mi vratite penize,ostatne od toho druheho jeste penize nedosly,za oba notebuky jsem vam zaplatil 62264 kc a oni nefunguji nezda se vam to ponekud blbe? No kazdopadne ,bez nejakeho vyhrozovani prosim,V poradu Cerne ovce je to bude urcite zajimat Kolek
Zanovni notebuk MSI GL 72 QD-037Cz je ten prvni a ten druhy je MSI GT72VR 6RD-202CZ Dominator
chci vymenu prvniho notebuku za novy a hlavne funkcni i kdybych si mel kvalitnejsi doplatit
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.