Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#26857Nefunkční notebooky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2018, před 6 lety

Jaroslav Kolek

Znění stížnosti

Dobry den koupil jsem si u vas dva notebuky,jedn stal 24351kc seriove cislo NB119g60:K1605NOO35231 dvakrat uz byl u vas v oprave a stale stejna zavada pretrvava a tak jsem si koupil drazsi predpokladaje ze bude fungovat stal mne37913 kc seriove cislo NB117z4o:k1608n0010557 a tenhle nefungoval take a tak jsem jej vratil,jak muzete prosim prodavat zbozi ktere nefunguje? ten prvni nootebok budu davat po trti k vam do opravy,jsem opravdu zvedav co mi nabidnete jestli novy nebo mi vratite penize,ostatne od toho druheho jeste penize nedosly,za oba notebuky jsem vam zaplatil 62264 kc a oni nefunguji nezda se vam to ponekud blbe? No kazdopadne ,bez nejakeho vyhrozovani prosim,V poradu Cerne ovce je to bude urcite zajimat Kolek


Produkt

Zanovni notebuk MSI GL 72 QD-037Cz je ten prvni a ten druhy je MSI GT72VR 6RD-202CZ Dominator


Požadované řešení

chci vymenu prvniho notebuku za novy a hlavne funkcni i kdybych si mel kvalitnejsi doplatit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 09:04, před 6 lety

Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 13:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.