Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:720
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#26859Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2018, před 6 lety

Ecaterina Gutu

Znění stížnosti

Dobrý den,
Objednala jsem Vyčesávací rukavice Vigo za 379 Kc (byla dorucena 4.09.2018)
Vyplnila jsem formular na Webu a odeslala zbozi podle pokynu.
Dostala jsem reklamacni kod a zpravu od Cesky posty ze balicek byl dorucen prijemci 7.9.2018.
Nemam zadnou informace ani penize.


Produkt

Vyčesávací rukavice Vigo, objednavka c. 420094113


Požadované řešení

Vrácene peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 08:25, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i jeho před jeho převzetím). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Spotřebitel má právo vrátit zboží prodávajícímu jakýmkoli možným způsobem. Pokud by prodávající omezoval spotřebitele na jeho právu od smlouvy odstoupit, k takovému ujednání se nepřihlíží. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum. Více informací o Evropském spotřebitelském centu je možné vyhledat na webové adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 13:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.