Společnost


Grand Class s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2686Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 29 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2014, před 11 lety

Jitka Koubínová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 17.3. 2014 jsem zaplatila této firmě za pračku 10500,- a zboží jsem neobdržela.Číslo objednávky 010349. Firma z internetu dne 21.3. zmizela, telefon není funkční a na e-maily nikdo neodpovídá. NÁZEV firmy: Grand Class s.r.o.
IČO: 28743393 Již jsem zjistila mnoho dalších poškozených, kteří se začínají ozývat. Dnes jdu do banky a podat trestní oznámení na policii. Jitka Koubínová


Produkt

Pračka Bosch WAQ28461BY cena 10 562 Kč


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2014 14:56, před 11 lety

V případě, že je uzavřena smlouva prostřednictvím komunikace na dálku a spotřebitel uhradí kupní cenu před odeláním zboží, které prodejce nedodá, má kupující nárok dle § 1977 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit, pokud prodejci stanovil dodatečnou lhůtu k plnění.
V přžípadě, že by bylo vybírání plateb předem a nedodávání zboží praktikou prodejce, doporučujeme podat i trestní oznámení pro trestný čin podvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 17:08, před 10 lety

Společnost Grand Class s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.