Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, stejně jako mnoho jiných jsem si na stránkách single50 vybrala možnost zaplatit si přístup na tuto seznamku: vybrala jsem si přístup na 1měsíc za 149Kč..v jejich potvrzující odpovědi někde v dodatku pak měli nevýrazně uvedeno, že mi přístup budou automatickY prodlužovat na další 3měsíce za nehoráznou a nemorální cenu 2247Kč!!!! V původní nabídce tato informace nebyla !!! Dodali mi vlastně něco jiného než jsem si objednala!!! Jak je tedy možné, že mi po zaplacení sdělují jakési dodatky. Navíc tam je velmi špatný přístup a seznamka vůbec nefunguje. Nepodařilo se jim strhnout mi ty peníze z účtu a vyhrožují mi dalším vymáháním a navyšováním sumy. Abych mohla zrušit členství, mám psát dopis na Lucemburskou adresu!
Zrušení mého členství v této společnosti, přezkoumání oprávněnosti ceny jejich nekvalitních služeb, přezkoumání správnosti postupu při obchodních nabídkách a následných dodatcích.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
Jak a kde mám požádat dTest,aby moje emailová adresa byla údajem neveřejným,tj. když svou adresu uvedu,nebude tu veřejně k dispozici komukoli?
Pokud si to přejete, můžeme e-mailovou adresu, kterou jste zadala při registraci na stránkách www.vasestiznosti.cz zadat jako tzv. referenční údaj, který uvidí pouze společnost, vy a my.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla reagovat.
ano,prosím,předejte výše zmiňovanou emailovou adresu. Další problém mám s použitím služby Pay Pal,nejde mi zaregistrovat se. Je snad mou povinností toto ovládat?
E-mailovou adresu spotřebitelky jsme doplnili jako referenční údaj. Co se týče služby Pay Pal, ze znění stížnosti ani z jejího dalšího vývoje není zřetelné, v souvislosti s čím by mělo být nutné platební službu použít. Nicméně uvádíme, že případné uhrazení dluhu nemůže být podmíněno povinností využít konkrétní platební metodu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj reagovat.
ID: 170716886
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 08/08/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen. Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Váš profil byl již Vámi deaktivovaný.
Vaše všeobecné podmínky nejsou všeobecné, ale velmi specifické...navíc máte stránky uspořádány tak, že od dodatku o automatickém prodlužování odvádíte pozornost. Díky tomu už několik let vyděláváte ne na seznamování, ale na nepozornosti či dostatečné bdělosti....troufám si říci, že členství za 2247Kč na 3 měsíce by si v ČR vědomě nekoupil téměř nikdo...využíváte možnosti automaticky si to strhnout z účtu, protože dobrovolně by vám to téměř nikdo nezaplatil.
Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevnikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: 170716886
Dobrý den.
Informace o délke a ceně prodlouženého členství je možné najít i na platební stránce ještě před zaplacením prvního předplaceného období.
Podrobné informace jsou uvedené také v uvítacím emailu, který Vám bylo odeslán prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Považuji tímto tedy své Premium členství na Singles50 a jeho automatické prodlužování za ukončené, můj profil na zěchto stránkách je zrušený a již zde v žádné formě nefiguruje. Psala jsem vám výpověď i emailem, zatím jsem nedostala odpověď. Nemám zájem o žádné vaše služby a ruším všechny smlouvy a závazky, které snad kontaktem s vámi vznikly. Prosím, potvrďte, že mnou výše uvedené skutečně platí.
ID: 170716886
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství již nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
Váš profil byl již deaktivovaný.
Hodnocení: